• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Mrs  B

August

Menar du första tiden efter förlossningen eller första tiden under graviditeterna??????

• -August-

MrsB - Jag tankte efter forlossningen.

• Mrs  B

August

Jag sprack lite under förlossningen och sonen fastnade när han skulle ut, så jag hade lite svårt att sitta på en månad. Annars var det väl som många andra har, en helt nytt liv att vänja sig vid. Jag hade inte mycket mat till sonen utan fick ge tillägg (ersättning)och han gillade inte att sova.
    Dessutom fick ju en annan också vänja sig vid att inte få sova så mycket. Både upp och ner allstå!

Men när vi hade gäster här var sonen på sitt solskenshumör eller så sov han så det var inte många som förstod att han kunde/oftast var tvärtom.

• -August-

MrsB - Intressant... Ja, vilket nytt liv det kommer att bli

Tinga - det funkade. Du ar en parla! men jakla elandes kompis som t o m FICK jobbet! Enormt pinsamt gjort av henne. Hon maste ju forsta att det ar allt annat an bekvamt for dig nar hon annonserar det.

• Tinga

August - japp, jag hoppas att hon led! Jag har inget emot att hon söker samma tjänst som jag, men efterosm jag pratade om hur gärna jag ville ha den tycker jag gott att hon kunde tala om att hon också sökt den.

• junilejon

*smyger bara in för att tala om att tanten kom idag och det med besked....smyger ut igen*

för att deppa lite....

• sweetstreet

Å junilejon!
    STROOOOOOOR KRAAAAM!!!!!!!!!!!!

Det var ju f-n att hon kom idag. Trots en sådan lång försening!!!!!!
    Jag trodde verkligen det var något på gång.

Ja, vad ska man säga...
    Jag vet hur det känns. Fast just de orden känns ju lite uttjatade vid detta laget...

Tänker på dig!

• junilejon

Sweet....tack för stödet!! Det känns så bra att jag har er här inne....jag bara TOTALT älskar er alla här inne...

Visst är det tråkigt att hon skulle komma...men men...det är bara att bita i det sura äpplet och gå vidare...

• Fru Nyberg

Nääääää junilejon!! Jag som läst förbannelser över tanten så att hon skulle försvinna
    Massa kramar till dig!!!!!!!

• Telemarkgrrl

Hej Storasystern, här är mina tips:

Mäster Anders på Pipersgatan www.masteranders.se/
    Bistro Süd på Swedenborgsgatan www.bistrosyd.gastrogate.com/
    Spisa hos Helena på Scheelegatan www.spisahoshelena.se/
    Gondolen (men sitt i bardelen, utsikten är oslagsbar) www.eriks.se/
    Papa Sisto på Lilla Nygatan www.dapapasisto.se/

Bistro Süd var jag och maken på när vi firade vår första bröllopsdag och vi var kanonnöjda bägge två.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!