God morgon!
Hoppas att ni kommer ihåg mig...
Lilla magen och jag mår bra än så länge, i början av vecka 8. Har inte känt av illamåendet, men är däremot förfärligt gasig (urk!) och det kommer små ljust bruna flytningar då och då, vilket ska vara helt normalt. Både maken och jag fick panik över det sistnämnda igår, i olika omgångar och vi lyckades stressa upp varandra ordentligt. Det resulterade... i ett par mörkt bruna snygga och ganska dyra mammabyxor (för tidigt, jag vet). Klädterapi!
Piggelin, massor med kramar till dig och jag hoppas i alla fall att läkarna har lite fel när det gäller prognosen. Som andra har skrivit, verkar du ju vara en så stark och positiv tjej som hanterar det hela på ett bra och klokt sätt. Kram!
Lapinette, hur känns det inför nedregleringen? Jag håller tummarna att det fungera på första försöket och att du inte ska må dåligt av hormonerna.
Sweetan, trist att vi inte pratade så mycket med varandra under brunchen, men det får vi se till att ändra på när du kommer nästa gång i december. Det var kul att se dig och alla andra!
Läste också att du ska börja med inseminationerna. Och det här med svärmodern på besök känner ju min man igen
min mamma och jag är så pass öppna att hon följde med i bilen till Uppsala och deltog i "försöket" att tillverka barnbarnet genom att vänta på mig i väntrummet. Alla inblandade tyckte att det var lite.. hm, pinsamt komiskt, men det gick ju bra.
Liten, vilken bh-uppgradering! Så de fortsätter att växa, jag är imponerad. Mina har stannat av, det känns i alla fall så eller så har jag vant mig vid dem.
September, jätteroligt att allt är bra med pyret! Blir jätteglad för din skull!