Halloj!
Härligt att läsa din blogg Page, har missat den innan, men passade på att läsa nu när det ändå är skitväder och man är inne, kul kul kul...
Bra att du skriver av dig muggles, det är ¨ärligt o bra skrivet. Alla barn är olika o jag inser vilken tur jag har haft. Känner igen mig idet du skriver om ens egna tider, jag går oftast och lägger mig vid 22 tiden, oavsett om det är lördag eller måndag, tillsammans med Victor, annars så får jag inte den sömnen jag behöver.
Det blir oxå bättre ju äldre de blir, nu har Victor lyckats sova ca 8 timmar i rad flera gånger
Brudsommar: Jag vaccinerade Victor i måndags, han fick feber och var alldeles röd på benet. Att Iris i lös kan även bero på vad du själv har stoppat i dig. Men bröstmjölk ger oftast lösare mage än ersättning, det har jag hört, så det som Muggles skriver stämmer nog. Tror inte det är vatten, det har Junior druckit sen han var 4 veckor och inget konstigt där inte....
Kokosen är på väg till USA, wow vad jag är avundsjuk!
Ha det fint!
Själv återhämtar jag mig från dopet fortfarande, det tog musten ur mig... men det var kul...
I onsdags var jag ute och drack vin för första gången på lokal, tog med mig svägerskan till East och tjuvrökte och hade mig! Sen ringer maken 00.30 och har inte fått till matningen med infryst bröstmjölk.... shit....... så jag var tvungen att amma, men det kändes inte bra... hur som helst, det gick ingen nöd på Junior men det kändes inte klockrent alls! Så jag blev lite glad när du skrev om hur lite som går ut i bröstmjölken Mugglan, jag vet ju detta (min mamma är ju dessutom lektor och utbildar sjuksköterskor och har sagt till mig 100 ggr) men det känns skummt iaf!
I dag ska jag med en värninna på Circe de Solei eller vad det heter, har ingen aning
jag vann biljetter till en förställning i Globen, så maken ska ge sig på ersättningen igen, men han får följa med till globen och sen ger jag Junior mat innan föreställningen så klarar han sig med endast 1 mål ersättning, maken åker hem med honom innan allt börjar.
Vilka har plussat i veckan undrar jag? Någon?! Det var ju många bimare...
Kan meddela att svägerskan tog hand om Junior hela onsdag eftermiddag och jag och maken fick tid för oss! Tjo! Ha ha vi duschade tillsammans o resten behöver jag intre säga utan överlämnar det till fantasin, men jag ska TESTA med CB igen om 2 veckor
Galet - jag vet, men jag vill ju ändå ha massa ungar så lika bra att köra på!
Tror dock inte att jag har lyckats bli gravid, eftersom jag inte har fått mensen än, men man vet ju inte om ÄL har kommit igång, jag har sett snigelslemmet så kanske kanske
Nähä, nu har det lugnat sig med regnandet, så jag ska ta mig ut och få lite frisk luft!
Trevlig helg!