• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Telemarkgrrl

Alltså att åka och hälsa på våra kompisar på Hisingen I HÖST.

• Piggelin1

Jaaaa, gör det! Vore jätteskoj om vi kunde ses i så fall!
    (ja just det, det var jag som skulle jobba eller?)

• Lapinette

Och här inne är allt som vanligt! Babbel, babbel, babbel ! Själv har jag nu blivit av med alla gråa hår och är åter en brunett.

Ska nu försöka jobba igen några av alla dessa timmar jag har tillbringat hos frissan men jag kikar in här emellanåt för att se vad ni tjattrar om.

• Liten med Mindre

Piggelin - tycker inte alls att du var en sån jättepratkvarn. Inte så att du ska skämmas över det.

• Vännerfan

Mohahaha!
    Jag gick in på sajten du tipsade om Piggis och blev lite nyfiken på kategorin "Städkul". Klickade på den och fick upp "Du är i avdelning Städ-kul. Det finns 0 stycken produkter i denna kategori "
    Jo jag tackar jag!

Tyvärr hade de bara pysselmattor så vitt jag kunde se. Men det kanske finns fler liknande sajter? Jag är som sagt inte i den svängen så ofta...

• sweetstreet

Piggelin!
    Inte ska du skämmas!!!!! Himmel och pannkakor! Det är väl bra att "du har mål i mun" som min pappa skulle sagt!
    Men visst, det är ju alltid bra att vara emdveten om sina mer framträdande sidor och om det är att man pratar supermycket så kan det vara bra att tänka på det ibland. Och liksom aktivt vara tyst. Jag gör det ibland också. Men är helt klart bättre på det när jag träffar "nya" människor än när jag träffar gamla vänner. Då pladdrar jag mest på hela tiden. Tyvärr....
    Men jag har liksom du blivit bättre med åren. Tror jag...

• sweetstreet

Själv har jag just druckit kaffe och snackat skit med vännerna på jobbet. Alltid lika kul att bli uppdaterad på allt som hänt när man varit borta.

Känns jättekul att vara tillbaka! Och det är alltid en skön känsla eftersom det tråkigaste som finns är när man kommer tillbaks från semester och bara vill gå hem...

Kanske är just en vecka ganska idealt att vara borta?? Iallafall för mig. Det är liksom tillräckligt för att man ska ha fått ha roligt och göra något nytt. Liksom bryta av jobbet och slippa tänka på det. Man vilar skallen. Men det är ändå inte så lång frånvaro att man "glömt bort vad fasen man pysslar med på jobbet". Utan det känns liksom kul att komma tillbaks med nya krafter och ny energi!

Om jag är ledig för länge så går jag lätt in i 2ledighetskoma" och det kan ta en stund att vakna upp ur den sedan...

• sweetstreet

Vänner,
    kanske borde de ha en sida som heter Städtrist... Känns som en sådan skulle kunna fyllas rätt snabbt med prylar.
    Typ det mesta i städväg eftersom jag tycker att städa är rätt trist i sig...

• sweetstreet

Lappis! Visst är det härligt när man varit hos frissan!!!!!
    Eftersom jag hade en sådan otroli otur att "min" frissa var på semester just de dagarna jag var i Sverige så gjorde jag bara en nödlösning. Jag stannade till på ett drop-in ställe och fick iallafall håret klippt! Puh! Känner mig som en ny människa. Hade inte klippt mig "på riktigt" sedan förra sommaren innan bröllopet. Men färga vågade jag itne göra nu, utan tänkte boka en tid hos min frissa när jag kommer tillbaks till Sverige i december.

Har klippt mig 1 gång här i NYC, men det gör jag inte om!!!! Skitdyrt!!!!! OCH till råga på allt var jag itne nöjd....

Näe, tacka vet jag svenska frissor!

• Lapinette

Du låter som min make Sweet. Han hamnar bara hos superkonstiga frisörställen här i Stockholm och blir aldrig riktigt nöjd så förut klippte han sig varje gång vi var i Frankrike. Samma sak gäller skor. Han påstår att det inte finns några bra skor för män i Stockholm.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!