• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • viktualia

Telestubben - den är BÄST!!! Vilken virrpelle!!! fniss fniss... min pappa är jungfru, men han är verkligen inte virrig... han har många andra fel men inte det..

• viktualia

Förresten Tillägg till diskussionen om Telestubbens virriga make: Han är jättetrevlig kan jag rapportera!!

• Telemarkgrrl

Haha, nu kommer jag på fler historier.

Förra året gick han ut för att posta julkorten men när han väl kom upp till affären (där brevlådan står) så hade han glömt vad han skulle göra så då gick han in på Ica och köpte lite mjölk och annat som han kunde tänka sig att vi behövde. När han kom ut från affären så fick han syn på brevlådan och då kom han ihåg att han skulle posta julkorten - det var bara det att han hade glömt julkorten hemma.

• viktualia
    Laughing

Underbart fnissigt... jag hade nog tagit upp mobilen och ringt dig och frågat.. hi hi hi...
  • Telemarkgrrl

Tja, ibland blir han ju lite så där envist kan-själv-typ och ibland har han ju helt enkelt inte med sig telefonen.

• viktualia

jag skulle troligen bli helt galen om min make var sån... eftersom jag själv sällan är speciellt virrig.. jag kan glömma lappen med vad jag ska handla nån gång ibland, men det är ju oftast snabbt avhjälpt. Och maken virrar ännu mindre än jag...

• Telemarkgrrl

Jag är värsta kontrollfreaket själv men har inga problem med att han är sån, jag tycker att han är jättegullig när han yrar runt som en professor Kalkyl. Jag tycker ju om honom för att han är den han är och jag ser ingen anledning att reta mig på att han måste gå två gånger till affären. Ha Ha

• viktualia

fniss fniss... det är sant.. proffessor Kalkyl är ju en stjärna... och det är klart att det kan bli gulligt.. hihi... så länge han själv får "lida" är det väl helt ok, blir väl värre om du eller nån annan blir "drabbad"

• Telemarkgrrl

Tack för tipset, Mindre! Jag är jättedålig på bildhantering, jag brukar få fråga maken varenda gång det är nåt för han är som tur jättebra på det. (Han är inte bara virrig.) Ska absolut kolla in kursen!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!