Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!
Nu är jag tebax hemma igen! Vilket betyder att jag kan komma in i tråden och kolla till er!
Och självklart babbla på om mig och mitt också. Både relevanta saker och heeeeelt OT....
Nu när jag var i Sverige hade jag knappt tid alls att sitta vid datorn, vilket gjorde att jag helt enkelt valde att inte gå in här på BT. För jag vet ju av erfarenhet att då blir man fast....!
Haha!
Och det har som sagt varit ett ganska hektiskt schema med en hel del flängande hit och dit. Men jag har ändå kunnat ta det lite lugnt också. Och bara strosat runt med min mamma eller suttit o pratat med henne, vilket känns bra.
Och alla ni jag träffade på luynch och brunch:
Det var SÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄFTIGT!!!!!!!
På vissa vis omtumlande att få se er i verkligheten. Och ja, bara så coolt! Ni ÄR såååå sköna tjejer!!!!!
Hahaha! Men det var ju en något underlig känsla att sitta där vid ett bord och diskutera ställningar och livmödrar och annat smått o gott. Undrar vad folk runtomkring tänkte om de hörde oss???
Cicci, så kul att få träffa Victor också!
Och jag tyckte inte alls du var "konstig" eller så. Att vara tankspridd och ha mycket i huvudet är ju normaltillstånd för mig... Och jag var bara jätteglad och imponerad av att du tog dig tid att komma mitt i dopförberedelser, spyor och allt!
Själv var jag nog lite småtrött efter resan fortfarande på torsdagen när vi sågs. Så jag var inte helt som vanligt heller. Tror jag. Men det var änså som sagt så himla roligt att träffa er! Och Liten visste jag inte ens skulle komma så det var en överraskning!
Men Lappis och Liten och Koko och Cicci! Ni ÄR verkligen så himla mysiga!! Och jag tyckte ändå att era personligheter "stämde in" med den uppfattningen jag fått av er här på tråden!
Och brunchen tjejer VAR också super!!!!!
Jag vet att det kan låta högtravande men efteråt när jag hade träffat er så tänkte jag att "shit, jag känner mig vekligen priviligierad att ha träffat sådana otroliga personer som er!"
Även om jag fick skrämselhicka av Vickans uttalande ang språkbehandling och bloggar.....!
Haha, Vickan du ÄR förresten verkligen pratglad!!!!
Fast jag tror ändå inte du kommer upp i Piggelins kaliber riktigt ändå? Nästan, men inte riktigt... *funderar*
Förresten SUPERGRATTIS till Körkortet!!!!!!!
Jag VISSTE väl att du skulle klara det!!!!! Tjehooo!
Och Snartis och Koko, jag blev så glad över att ni kom förbi efter dopet också! Även om jag knappt hann prata med Snartis, så var det urkul att se dig och att få se lilla "Kick'n" också! Fint namn ni valt till honom förresten! Och då menar jag inte hans nick....
Och Kokosen!!!!!
Jag håller fullständigt med Lappis och Page om att du har en otrolig utstrålning! En "aura" runtomkring dig! Du strålar gumman!
Så himla kul att få ses efter den mailkontakt vi haft!
Ja, nu när jag tänker tillbaks så blir jag alldeles lyrisk igen!!! Det enda lite tråkiga var att jag kände att jag pratade alldeles för lite med Frejis och page. Eftersom vi satt på "varsin hörna" av bordet så blev det så. Kanske borde man "mingla runt" lite mer vid nästa träff. Att liksom inte sitta på samma plats ehla tiden? Då skulle det vara lättare att prata med alla.
Men det lilla jag pratade med er var iallafall superkul! Frejis jag är verkligen så himla glad att du satt där med din mage (som visserligen knappt syntes, men man visste ju!!) och mådde bra!
Och Page! Du verkar verkligen vara en så himla härlig och sympatisk person! Känns skitroligt nu att se fram emot natt-tjatter med dig här på tråden!
Även Telis pratade jag nog mest med vid våfflorna och sedan när vi gick därifrån. Men då pladdrade ju Vickan på rätt bra så det var ju inte helt lätt att få någon syl i vädret...! Hahaha! Tur att du måste andas ibland Vickis!!!!
Men jag hade egentligen tänkt fråga dig lite mer om din undersökning och allt, men när man träffar så många sådär på en gång så blir man lätt överväldigad måste jag säga. Man hinner inte alls med att fråga om allt eller prata om allt man funderat på tidigare. Tyvärr....
Syrran förresten jag tror att jag ändå har något svagt minne av dig från din tid på vår gemensamma gamla institution. Jag funderade så hjärnan knarrade efteråt för att försöka komma på, och ev. såg jag dig på någon Journal club eller så?? Iallafall tyckte jag mig tro att jag kunde frammana någon minnesbild av att jag faktiskt sett dig tidigare. Men, men det kan ju vara min hjärna som spelar mig ett spratt också.
A.M, det var skitroligt för när jag ringde din mobil så kände jag igen din röst från TV4-inslaget!
Kändes jättelustigt!
Hm, ditt liv verkar så himla spännande på något sätt! Även om du inte håller på med äppelsortsbestämningar eller så, så verkar du vara en sådan som har tusen talanger och en massa järn i elden!
Kul!
Hm nu har jag babblat på skitlänge om heeeeelt gamla nyheter.... Sorry! Men det var verkligen så roligt att träffas att jag redan längtar till nästa träff!
Ni Är SUUUUPER!!!
Men nu ska jag sluta med allt det här "gamla" och försöka återknyta till dagens nyheter!!!!