• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Telemarkgrrl

Åååh, vad Moa var sööööööööt!!! Snuttan! Baby 3

Och skidbilderna ..... suuuuuck, jag tror jag dööööööör!

• Telemarkgrrl

Jaa joo, det var lite trist med tanten. men eftersom dom typ sett vad som var "fel" på mig iallafall under den här senaste ÄL:en så hade jag nog inte KUNNAT bli gravid ändå. Så det gick liksom inte att hoppas. Jaja, nya tag nästa gång när dom kanske har förhoppningsvis kunnat rätta till saker.

• Telemarkgrrl

AM - nej inte i Stockholm. Men definitivt på brunchavstånd.

• Telemarkgrrl

(Hmm, uppdämt BT-behov efter att ha suttit på kurs typ hela dagen eller vad är det med mig? )

• viktualia

gaaaa jag tror att ALL anspänning för uppkörningen släppte samtidigt... ujuj... sov nyss 20 min. har druckit en latte för att pigga upp mig.. men är fortfarande helt dimmig i huvudet.. *galet*

• start september

Jättefina bilder Muggles! Moa är så söt! Och ganska mycket stor väl?

Telis, synd med tanten men om ni har fått lite koll på vad som kan göras så känns kanske lite bättre ändå? Nytt jobb är alltid kul.

• fru AM

Telis: Bra att du håller dig kvar inom upptagningsområdet för brunch!!! Blev lite orolig där!

Jag sitter annars och tycker att vår lägenhet är jätteful ... Vi hade en inedningstant här idag och hon pekade på en massa saker som vi skulle kunna göra/förändra. Hon har ju rätt - och vi behöver ju lite hjälp, annars hade vi inte ringt hit henne - men det är ändå lite jobbigt när någon kritiserar ens hem (även om hon var snäll ...)
    Lite OT-gnäll bara. Inget att bry sig om.

Glad igen!

• fru AM

Och Mugglan: Vilka jättefina bilder. Både på vackra bruden och på underbart söta Moa! Så fina drag!

• viktualia

AM - läste just din blogg om inredningsliraren... känner att SAMMA sak skulle kunna hända här... problemet med inredning är att i alla fall jag har ett gäng pinaler på temat "värdisar" alltså saker som har värde för mig men ingen annan.. Jag inser att snygg inredning går på temat "kill your darlings"... men det känns SÅ smärtsamt..

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!