• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Liten med Mindre

Jo, känner mig rätt säker.

Bara att gympa på med andra ord. Får väl läsa extra i böckerna och göra heela programmet. Och bli av med förkylningen som försöker smyga sig på.

• viktualia

Liten - hm... du påminner mig om något... det där med urinläckage är inte speciellt avlägset i min värld, även om jag just nu inte har några större problem med det.. hm.. borde nog träna knipmusklerna mer i alla fall!

• Tinga

Haha, Muggles - när du skrev din fråga om att jag fått svamp associerade jag direkt till svamp i underlivet! Jag har nämligen haft en massa sådana problem tidigare, men har som väl är inte det längre (peppar, peppar). Skulle tro att soppan görs bäst med matsvamp och inget annat! Tusen tack för receptet iallafall; har skrivit ut det.

Jättefina bilder i ditt fotogalleri också - kul att se några stycken av Moa! En riktigt söt tjej, precis som mamma! Kram!

• Piggelin1

Muggles - jag saknade min favvobild från ditt bröllop i ditt galleri! Dvs den som jag tog på dig när jag var med inne på damtoaletten - där det bara STRÅLAR om dig

Vad kul att pyamasen passade Moa - det är ju delvis Vänners förtjänst, det var hon som tipsade om att shoppa pyamasar i Ullared!
    Fina segelbilder med - kände igen en av dem från Facebook!

Måste nog hoppa in i vårt galleri & spana in Page - tror att du hade tagit bort din bild före jag själv kom till skott & lade in en bild på mig Måste nog spana in Koko igen också - ni är ju flera som skrivit om hennes utstrålning, måste ju se om den syns på galleribilden!!

Page - jag är supernyfiken på ditt namn, nu när alla skrev så mkt om det! Kan inte du inboxa mig (jag anv Telis uttryck!), så kan jag tala om vad jag heter - ifall du vill veta, vill säga...

Lappis - vad skönt att ha fått ett schema nu! Nu kommer det att funka för er nu, det har jag (& alla andra härinne) bestämt!!
    Haha vad kul att din man trodde att alla hette Piggelin ett tag - själv har jag tjatat om Lappis i tid & otid, & ett tag var det lite halvförvirrat för såväl mannen som Miss X (eftersom vi i början mest skrev i resetråden har jag berättat en hel del för dem om hur bra du & din man är på att njuta av livet, dvs resor, vin, mat etc).

Nenne - sabla KNAS-TANT :-] :-]
    Även jag höll på att skratta mig fördärvad över det citatet som Liten klippte in!

Sist men inte minst: VICKAN, jättegrattis till körkortet!!!!!!
    Själv lyckades jag (på typ stenåldern) få mitt körkort på tredje försöket. Första gången var jag nervös att jag höll på att skita på mig, andra gången var det en skitsur kärring som underkände mig pga att "min säkerhetskontroll tog för lång tid" (visst hette det så, det där när man skulle kolla om lampor etc funkade), men sen tredje gången gillt - då fick jag det äntligen!!

• Telemarkgrrl

Åååååh, fina bilder Muggles! Synd bara att inte skidbilderna var med på Fotosidan så att jag kunde se dom också.

• Telemarkgrrl

"Säkerhetskontrollen tog för lång tid"?!? OMG! Vilken kärring! Själv fick jag köra en 70-väg ut ur stan till ett industriområde, svänga in på en stor parkering och parkera i vilken ruta jag vill, det var alls. Kanske lika bra att jag inte kör så mycket.

• Telemarkgrrl

BS - jag tror att din smajlis inte funkade för att du tryckte på den tredje knappen från vänster istället för den fjärde. Det ska inte vara Forum-knappen vilket man kan tro, utan HTML-knappen.

• Telemarkgrrl

Men, är det bara jag här eller?

• Telemarkgrrl

Nåja, jag har fått tantbesök idag, synd att jag inte skrämde bort henne istället för alla er andra.

• Telemarkgrrl

Men å det tredje så har jag ingen mensvärk än OCH blivit kallad till en andra intervju på ett nytt jobb så dagen har ju inte varit helt bortkastad.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!