Muggles - jag saknade min favvobild från ditt bröllop i ditt galleri! Dvs den som jag tog på dig när jag var med inne på damtoaletten - där det bara STRÅLAR om dig
Vad kul att pyamasen passade Moa - det är ju delvis Vänners förtjänst, det var hon som tipsade om att shoppa pyamasar i Ullared!
Fina segelbilder med - kände igen en av dem från Facebook!
Måste nog hoppa in i vårt galleri & spana in Page - tror att du hade tagit bort din bild före jag själv kom till skott & lade in en bild på mig
Måste nog spana in Koko igen också - ni är ju flera som skrivit om hennes utstrålning, måste ju se om den syns på galleribilden!!
Page - jag är supernyfiken på ditt namn, nu när alla skrev så mkt om det! Kan inte du inboxa mig (jag anv Telis uttryck!), så kan jag tala om vad jag heter - ifall du vill veta, vill säga...
Lappis - vad skönt att ha fått ett schema nu! Nu kommer det att funka för er nu, det har jag (& alla andra härinne) bestämt!!
Haha
vad kul att din man trodde att alla hette Piggelin ett tag - själv har jag tjatat om Lappis i tid & otid, & ett tag var det lite halvförvirrat för såväl mannen som Miss X (eftersom vi i början mest skrev i resetråden har jag berättat en hel del för dem om hur bra du & din man är på att njuta av livet, dvs resor, vin, mat etc).
Nenne - sabla KNAS-TANT :-] :-]
Även jag höll på att skratta mig fördärvad över det citatet som Liten klippte in!
Sist men inte minst: VICKAN, jättegrattis till körkortet!!!!!!
Själv lyckades jag (på typ stenåldern) få mitt körkort på tredje försöket. Första gången var jag nervös att jag höll på att skita på mig, andra gången var det en skitsur kärring som underkände mig pga att "min säkerhetskontroll tog för lång tid" (visst hette det så, det där när man skulle kolla om lampor etc funkade), men sen tredje gången gillt - då fick jag det äntligen!!