Hej mina älsklingstrådisar!!!!!!!!
ASGARV, Nenne du är obetalbar, jag garvar ihjäl mig! Tack Liten för att du la in det här!
I löv you Nenne! Fan att the red lady came along!
Hur som helst, jag har inte hunnut läsa ikapp, men hoppas ni alla hade en fab lunch/brunch och trivdes!
Jag har haft DOP, shitr pommesfrittes vad nervös jag har varit inför detta, men det fick bra. Närmare 40 pers under dagen hemma hos oss och sen 12 st sittande på 3 rätters efter det. Uhhhhh... makens mamma gick halv 2 på natten, jag bad honom att nu får hon gå till hotellet, för jag var helt slut (hon stannade för att maken och svägerskan var ledsna, då de saknade sin pappa, Juniors farfar, han är ju död och det var en stor dag då han blev extra saknad).
Fick i af 4 timmar sömn innan lille Junior vaknade.
Nu är det över och jag är supernöjd, det var såååååå lyckat!
Frullan, Kokosen och Snartis: Tusen tusen tack, ni är så underbara!...................
Vickan, förstår att det är idag det gäller! På med din charm och kör så det ryyyyyyyyyyyyyyker
Lappis, hoppas att du fick en trevlig helg med släkten!
AM jag har fått mail och jag tycker vi kör på nästa vecka igen.
Junilejon, bit i hop! Jag vet att det är ett helvete med bonusbarn. Min värninna skilde sig i somras efter 1 1/2 år med mannen för att han inte gick i hop med hennes barn (han flyttade in till henne och hennes barn iofs, så barnen tyckte att det var deras hem inte hans osv)... Jag förstår dig dock och blev arg när jag läste om hennes respektlösa beteende!
Tusen tack även för en trevlig lunch i torsdag!
Jag var inte vid mina sinnes fulla bruk och kände lite att jag hade massa annat i huvudet, helt slut i o med dopet, så jag hoppas jag inte svammlar lika mycket nästa gång.
I går vaccsinerade vu Junior, han tyckte det gjorde ont och han var jätte ledsen under eftermiddagen och hade feber och var alldeles röd på benet, usch, det är inte kul att se sådant som mamma. Fick ge honom 2 omgångar med alvedon och sen har han nu sovit hela natten, lade honom 22 och han vaknade 06 för mat o nu sover han fortfarande
Han är verkligen en super snäll bebis!
Muggles, hoppas att du får fjong på amningen! Jag förstår att det känns kämpigt!
Jag kommer ner till Göteborg i slutet av oktober, runt den 20e, så girlies där nere, nu tycker jag att vi har en liten träff igen
Nu ska jag nog ta mig en dusch!
Tittar in sen igen
Kram!
nenne, keep on going!!!!!!!!!!!!!!