• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Page - jag ville också röra Kokisens mage!! Brukar inte heller kladda på gravmagar men där kunde jag knappt låta bli.

Ha, ha, så din man extraknäcker på helgerna som präst!

• Page

Hmm, konstigt Lapinette! Undrar om utstrålningen kommer från Koko eller om det är Conny som är vår framtide mesias?

Japp, han verkar vara prälle.

• Vännerfan

Pagisen,
    Varför finns inte du med på bild i galleriet? Jag är ju jättenyfiken på hur du ser ut ju! Och en av anledningarna till att jag själv la in en bild och fick access där var att jag trodde jag skulle få se porrbikinin! Hur har du tänkt gottgöra mig för denna förlust?

• Snartis

halloj itråden,

Kul att få se alla i lördags trots att det blev en snabbis

hahhaha page tycker du det?? du är faktiskt inte den första som sagt det

Har inte läst allt men när jag skummade lite så verkar det som Muggles har amningsproblem?? Trist att det inte fungerar men gör det inte det så är det bara att ge ersättning. Det är faktiskt positivt för pappans del, de blir mkt mer delaktiga

Lille Oliver växer så det knakar, mätte & vägde honom idag och han kommer nog bli en lång grabb ahahahaha

• Page

Hahaha, jag borde ha tagit med mig porrbikinin som min "nejlika" i lördags! Jag tog bort min bild Vänner, när jag höll på att tjatade som mest här, det var ett sätt för mig att dra mig undan. Ska skicka in en ny bild till Mugglan så att hon kan sätta in den på sidan. Porrbikinin ska nog njutas av live...

• Vännerfan

Förresten (Gud vad jag snackar skit nu!) så blev maken väldigt undrande när jag sa varifrån recepten kom förra helgen och denna. "Vaddå? Är det typ recept som de gravida tjejernas män lagar till sina fruar då eller?"
    Det tog en stund innan jag fattade att han ju först trodde att enbart bröllop diskuteras här men sen har fattat att även graviditet diskuteras. Och nu tror han alltså att det bara är dessa två ämnen som avhandlas och detta ihop med recept blev till ovanstående fundering!

• Page

Vänner, ta fram förhudsmockasindiskussionen till din make!

• Snartis

det är så underbart att vara mamma

i början är det mest bara enliten varelse som ska matas, sova men nu börjar personligheten komma fram ordentligt.
    Sista veckan har han börjat le och då verkligen smälter man...
    sen har han massa humör som verkligen visas om man inte är tillräckligt snabb hahahahahahha

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!