• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Storasystern

Vänner - eller gör _inte_ det!??!! Då kommer han att förbjuda dig att hänga på BT mer!!!

• Snartis

förresten Page, ditt riktiga namn är jättefint! ett namn jag hade kunnat valt om jag fått ett flicka

• viktualia

Vänner - Laughing 19 Fniss fniss... hälsa din man att BT-pladdret är "typiskt tjejsnack om precis ALLT och inget och samtidigt"... hi hihihi

Page - än så länge är jag inte ett vrak. I BÄSTA fall kom nervbrytet i torsdags och kommer inte tillbaka.. i annat fall är det lugnet före stormen.. vilket lär visa sig...

Och porrbikinin hade jag glömt.. ha ha ha... nu när jag sett dig blir jag ännu mer nyfiken på hur den ser ut på riktigt.. hi hi!

• Lapinette

Min make vet nästan allt som avhandlas här. Ibland blir han lite trött på mig då han inte hänger med på vem det är som jag pratar om, ett tag trodde han att ni allihop var Piggelin .

• Page

Mitt namn är falsk marknadsföring tycker jag (när det gäller mig) men jag kan verkligen tänka mig att det skulle passa på din framtida dotter Snart så!

Som du nog förstår Vickan, så är det ingen vacker syn! Men jag lovar att ha bikinibyxorna på mig nästa gång vi ses. Som ett armband. Förresten, hör gärna av dig om du har vägarna förbi i min håla. Om du inte är så kräsen med att sova på en tältsäng så finnes det sovplats här!

• Page

Storasystern, vet du att jag lyckades att kliva av vid Slussen? Hehe, sen gick jag av vid fel uppgång eller nåt men jag lyckades att rädda situationen alldeles på egen hand. Det börjar ta sig...

• viktualia

Page - vaddå falsk marknadsföring!?!? vad skulle du heta istället?!? *nyfiken* Svarta Sara? Gasellen Gisela eller kanske Coolingen Camilla?!? hm... näeee... du passar i ditt tuffa förnamn!

• _koko_

page och lappis - Ni är ju för roliga!! Blir smickrad på nåt konstigt sätt måste jag säga.
    Och även jag undrar vad det är för en trollkarl som ligger i min mage... Men det är klart, med mig och sambon som föräldrar kan det bara bli något alldeles speciellt som kommer ut... Hihihihi...

Håller även jag tummarna för vickan i morgon.

• Page

Koko, jag menade det som en komplimang, ibland så tar jag bara så konstiga omväga för att uttrycka någon. Jag är inte så "gosig och kramig" av mig och när jag instinktivt känner att jag måste ta på en människa måste det innebära att det är något utöver det vanliga. Du har en speciell dragningskraft och tydligen kände lappis samma sak.

Gasellen Gisela??? Ha, hysteriskt kul! Jag antar att man förknippar namn med en viss personlighet och utseende på olika sätt. Jag ser en Snart så framför mig när jag tänker på mitt namn. Jag känner att jag håller på att utveckla ett "jag tycker inte om honung" tjat nu, så nu säger jag inget mer om mitt namn.

• Page

Muggles, om du har tid mellan amningspauserna så har jag mejlat dig.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!