• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • viktualia

Page - fniss fniss.. nähäee.. jag som tänkte spåna vidare på nya varianter som Lilla My och annat skoj.. men men.. jag ger mig.. rest my case som det heter...

• Lapinette

Page - du är för rolig "känner att jag håller på att utveckla ett jag tycker inte om honung tjat nu".

Kokisen har en dragningskraft - sa det redan första gången vi träffades och då hade hon ingen mage. Vet att jag skrev lite komplimanger då, har också svårt för att uttrycka mig och är generellt dålig på att ge just komplimanger...skitdålig på att ta emot dem också.

• Page

Vi borde kanske gå en kurs Lapinette! Eller med våra gemensamma erfarenheter hålla en kurs "Om konsten att ge och ta emot en komplimang".

• Page

Vickan, du får jättegärna spåna vidare! Jag äääälskar att bli omtalad men av respekt till er tänkte jag försöka att lugna mig lite.

Förresten, vad tomt det blir här utan Sweets inlägg. Hon är så nära nu men ändå så frånvarande.

• Lapinette

Ja, Sweets eftermiddags- och kvällsinlägg är man så van vid. Själv ska jag försöka slita mig från jobbet. Måste handla mat och köra en omgång tvätt samt förbereda mina presentationer jag har i veckan. Sen blir det sääängen!

• Page

Just det Lappis, du hade det fullt upp nu i veckan. Lycka till med förberedelsen!

• Lapinette

Page - jag gör det säkert värre än vad det är men jag gillar verkligen inte att komma oförberedd till en presentation. Imorgon är det dock bara ett möte på tumanhand så då behöver jag inte vara lika förberedd. Fast jag längtar redan till helgen och brorsans inflyttningsfest för jisses vad jag ska partaja (är ju så ogravid man kan bli!).

• _koko_

Mmm, det har ni så rätt i... Jag minns tydligt hur ni har duckat för mina komplimanger båda två!

Åhhh, jobbe jobbe...

• Page

Usch, det är verkligen så oartigt av mig att göra så Koko. Självklart blir jag jätteglad av komplimangen Koko men jag kunde verkligen inte kommentera det eftersom jag inte har hört det tidigare och då hade jag ingen bra avdramatiserande kommentar att säga. Dessutom önskar jag jag hade gått in på sidan tidigare för att kunna säga något om dig innan du hann hit, annars ser det så krystat ut. Jag blev verkligen stum när jag såg dig.

Nu babblar jag, när jag egentligen vill säga: Tack för komplimangen Koko! Den gjorde mig glad!

• Page

Du har rätt lapinette, det är bäst att passa på nu med partajande!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!