• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Liten med Mindre

Cicci - vi har inte kommit iväg och kollat på vagnen än. De som har den bor i Södertälje... Men när mannen väl slutar jobba hysteriskt mycket, så kanske det blir av.

Snartis - skönt med Oliver som faktiskt njuter av era promenader. Att han somnar måste ju vara ett bra betyg. (Fast å andra sidan sitter jag och somnar över dokument på jobbet - och de njuter jag inte av direkt. )

Vad gäller ersättning så är jag just nu glad att vi har kollektivavtal. Det är i vårt avtal inskrivet att arbetsgivaren betalar ut upp till 80% av ordinarie lön under 4 månader. Nåt ditåt i alla fall. Trevligt!

• Liten med Mindre

Whohoooo!

GRATTIS Vickan!!!

HURRAHURRAHURRA!

Fram med krulltrumpeterna!!!

• _koko_

Grattis vickan!!!!!!

Minns hur overkligt det kändes efteråt - helt plötsligt får man köra ENSAM!!!

• start september

Grattis Vickan! Vilken nytta av de braiga smileysarna!!!

Jag minns också hur konstigt det kändes efteråt. Vart går första turen?!!

• Storasystern

Hejja Vickan!!! *viftar med pom-poms*

• viktualia

Storasystern och September - moderatorjobbet på BT är oavlönat... dessutom vill jag ju inte ÖKA mitt BT:ande.. ha ha ha ha!

Premiärtur ensam - tjaaa lär nog sno makens bil när han kommer hem... sen blir det äkta skumpa och god mat!!

• Tinga

Grattis Vickan! Det är väl nästan så att ett fyrfaldigt leve är på sin plats! Superkul!

• junilejon

Vickan... tjohoooo GRATTIS!!!!
    Nu få du ge dig ut i trafiken alldeles ensam....pirrigt?!?
    Jag kommer med ihåg första gången jag körde helt själv...SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ UNDERBART och lite skrämmande!!!!
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS.....

Vad är det för dag idag?........jo det är ju vickans körkortsdag jippi!!!!!!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!