• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Mrs  B

Nu är det klart med mina bröllopsbilder!!!

• MysEtt

nennesjuttiåtta: låter som om du hade en helmysigt lördag

I övrigt håller jag med om att vi måste träffas i Göteborg oxå

• junilejon

Mrs B

Vad vackra ni är på korten..så så underbara verkligen!!! Vart gifter ni er för någonstanns?

• Mrs  B

nennesjuttioåtta
    Låter som en mysig helg!

Här har det inte hänt så mycket.
    I fredags jobbade jag och var väldigt trött på kvällen. Började ju nytt jobb i onsdags och det tar på krafterna. Det blir ju väldigt intensivt när allt är nytt.

Igår städade jag på förmiddagen, var på Babysim med sonen vid lunch och på eftermiddagen hade jag huvudvärk. Sonen fick titta på tv och jag låg på soffan och halvsov. Maken var iväg som vanligt.
    På kvällen piggnade jag till, sonen tvärtom så han gick och la sig utan protester halv sju. Då lagade jag mat till maken och sen när han kom hem firade vi 1 vecka som gifta. Hade det väldigt romantiskt!

Idag har söndagsdeppresionen kommit smygande.....
    Vaknade på fel sida om man säger så, men nu börjar det bli bättre. Maken är iväg och sonen och jag är själva hemma.
    Sonen vill åka någonstans men jag känner inte riktigt för det idag........vad gör man då??????
    Mamma bestämmer eller hur är det nu????

• Mrs  B

junilejon

Vi gifte oss i Finja kyrka och hade festen på Kurhotellet i Tyringe! Väldigt lyckat allt!!!!!

Nu var det också avslöjat.............ha ha ha ha
    Nu är man verkligen inte hemlig längre.

• Oms

synd att jag inte kunde vara m o äta smaskig brunch på mornington m er igår men jag hade en huvudvärk som inte gav med sig förrän runt 5 snåret - alvedon e ju det enda man får ta som gravid och det hjälpte inte ett dugg
    skyller på en fullspäckad vecka som tyvärr är återkommande till s jag går på mammaledighet...

hoppas att ni alla hade det jättetrevligt och att en ny dejt planeras in snart igen!

• _koko_

Jobbar idag, vad gör man inte för att hinna klart så man får SEMESTER sen...

Hade hemskt gärna varit med på brunchen, men det var roligt att få säga hej iaf. Jag hade dålig koll på vilka som skulle vara med, annars hade jag nog känt igen några fler av er (page - du är ju ännu vackrare i verkligheten än på korten jag sett!).

Kram på er, nu måste jag jobba vidare.

• start september

Ännu en som jobbar lite idag, men det känns helt ok efter en ledig lördag.

Jag mår som tidigare, är tacksam för att jag inte mår illa men oron gnager såklart. Först nästa måndag ska jag på VUL och fram till dess lär jag vara så här orolig tror jag. Jag funderar på att be om ett blodprov till, men det enda det kan göra är väl troligen att sätta ännu fler myror i huvudet.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!