• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Mrs  B

junilejon

Var inte så säker på det.............

• junilejon

MrsB....nja hon gömmer sig nog någonstanns....men jag hoppas att hon skämms så mycket för att hon är så sen, att hon skiter i att komma

• Frejis

Hej tjejer!
    Tack för alla förslag och råd när det gäller klänningen. Liten, jättestort tack för att du ville låna din klänning, men... min snälle make köpte faktiskt en klänning till mig ikväll. Hittade en väldigt billig variant på stan idag som faktiskt ser helt underbar ut och som jag kan använda i alla lägen, även om magen växer. Han verkar ha förstått att gravida kvinnor är någonting extra

September - jag gör som du när det gäller byxor och har även gjort samma med kläder. Har sytt in en del för ett par år sedan när jag gick ner, etc. Väldigt bekvämt och bra

Jag är nog en vecka före dig, tror jag, plussade söndagen 9/9.

Och ja, Brudsommar, jag håller med om att för tillfället har jag "lyxproblem", men det kan ju bli riktiga problem när som helst, det vet man inte. Får njuta av "lyxen" så länge det går. Din natt låter vääldigt jobbig och det här med vovven måste vara ännu en stressmoment. Hoppas att ni får mer sömn i natt.

Piggelin - du är så gullig blir glad av din omtanke.

Det ska bli kul att se några av er på brunchen i morgon. Page, jag hämtar dig som överenskommet!

God natt!

• missZapon

Page, vart är dina hemtrakter? Nära Öret sa du? Men du kanske inte vill avsölja det.

Själv ärjag lite slirig efter att precis kommit hem från stan, blev vit vint och räkor, sen nån drink på Lounge, mysigt tapas&bar ställe i Örebro om nån har vägarna förbi nångång.

Lite små slirig nu, ska nog gå och sussa, efter att ha jobbar riktigt hår en hel vecka så är jag förtjänt av en lååång sovmorgon imorgon, hoppas bara katten tillåter det

• MysEtt

Mycket att läsa i kapp

Vad det idag ni skulle på brunch?
    Hoppas att ni hade trevligt!

Lider med er som inte lyckats ännu!
    Knepigt det där.

Är väldigt glad att vi skaffat kisse så länge så att jag har någon liten att rå om. Tror nämligen att jag annars skulle kunna bli väldigt orolig och frusterad om det inte fungerade.

En fråga som ni får svara på om ni vill - använder ni er av ägglossningstest? EFter att ha läst genom tråden verkar det vara vanligt, men inget som jag tänkt på innan, därför frågan.

• Mrs  B

Nu har jag lagt in bröllopsbilder på Min sida, men hur gör jag nu för att ni ska kunna se dem?????

• start september

MysEtt,

jag tror de flesta här använt tester för at förstå sig på sin cykel. Om man känner av sin ÄL på annat sätt kanske det är onödigt men jag tycker det är värt slantarna.

• Lapinette

Junilejon - fortfarande ingen tant? Du kan få lite av mig. Ingen risk att det var en smygare denna gång. Nej, rejält som alltid. Sitter här i svärmors vardagsrum och inväntar att barnen har blivit badade (barnen är brorsbarnen). Vi har druckit skumpa och ska sedan sätta oss och äta middag. Hittills har helgen flutit bra med svärmor och min mamma. På något sätt klarar de av att prata med varandra även om de inte kan samma språk.

Soryy, helt OT som vanligt.

• Telemarkgrrl

Hej tjejer!

Och tack alla ni som var med idag, det var verkligen supertrevligt! Tänk att ALLA var precis så trevliga som dom låter här i tråden! Hur kul som helst.

Och Mindre - dom hade våfflor!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!