• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Liten med Mindre

Vänner - jag trodde det var potatisbullar (som jag kallar det) som du hade tänkt göra hela tiden, när du nu kokade så mycket.

Stek bullar och stoppa i frysen det som inte går åt. Jättegott med fläsk och lingon, eller som komplement till blodpudding. Eller krydda dem lite roligare och servera till kött/köttgryta eller nåt.

• Vännerfan

Page,
    denna bild gjorde sig väl bättre än min förra?

• BrudSommar2006

Usch, nu har jag just smort in hela Iris huvud med tjock, kladdig mjölkskorvssalva, jisses, hela hennes långa hår står rakt upp stelt av kladdig salva, hur ska jag nu få bort eländet ur håret. En en decimeter hög tuppkam rätt upp av kladd!!! Nej, usch så det blev, suck.

Men vad ser jag, Lapinette har tittat förbi, hallå, kom tillbaka!!! Jag vill veta hur det gick i So you think you can dance! Vad ska du i Luxemburg och göra, kom tillbaka hit! NU!!! Hallååååå.

• fru AM

Brudsommar: Är det Borago du smetat in Iris med? Det ska man nämligen inte ta bort utan bara låta vara och smeta på mer sen ... Eftersom hon har mycket hår kanske det är lättare att bena upp det lite försiktigt med en kam och smeta i benorna?

• Piggelin1

Hej igen,

guuud vad skönt med fredag. Fastän jag var ledig i måndags så känns det som om denna veckan har varit seeeeg... Kanske beror på mina återkommande bryt på min extremt oprofessionella/icke affärsmässiga närmaste chef? Min chefs chef kommer jag jättebra överens med & många ggr känner jag att jag sitter på två stolar liksom. Knivigt! Men men, kan ju alltid hoppas att saker & ting förändras under min föräldraledighet Vet att min chefs chef gärna skulle se att min närmaste chef bytte jobb till ngn annan avdelning...

Frejis - njut av att du mår bra! Är fortfarande så ini bängen glad över att du de facto plussat efter så himla lång tid!

Start Sept - låter som om du är på rätt väg du med. Sannolikheten för ett X till för din del måste ju vara superliten!! Jag tror att det kommer att gå vägen hela vägen denna gången. Det förtjänar du verkligen!

• Tinga

Piggelin - egentligen borde jag väl svara i resetråden, så att du tvingades gå in där! För att spä på ditt "dåliga samvete" ytterligare kan jag ju meddela att jag redan skrivit om min rivieraresa! Nej, jag säger som Lappis - skriv inte mer än du känner för!

Jag är rädd att jag inte har några bra tips på B&B-ställen i de trakterna du beskrev. Jag bor ju själv i Lund och har svärföräldrarna precis på andra sidan Hallandsåsen, så det har aldrig blivit av att jag bott på något B&B eller pensionat i de trakterna. Dock är det ju populära turisttrakter, så det borde inte vara så svårt att hitta något trevligt ställe; risken är väl bara att det är ganska dyrt.

• BrudSommar2006

Japp, Borago. Oj vilket klet!

• fru AM

Brudsommar: ja - jag kan föreställa mig hur det kan bli ... Livia var ju rätt skallig när hon hade skorv så då var det lätt att smörja på.

Men hursomhelst var det bra att du inte tog den andra salvan ... den MÅSTE man nämligen ta bort inom en viss tid - och DET hade ju inte varit lätt på Iris!

• fru AM

Brudsommar: Nu är vi Facebook-kompisar!

• BrudSommar2006

Så kul! Har hittat dig, Vickan och Muggles utav dem här som jag kan namnet på, vilket ju inte är så många i och för sig.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!