• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

Hmm...intressant* lägger pannan i veck och säger det med en psykologröst* Visst kommer du över det! Det är inte många männsikor som tycker att de blir vackrare ju äldre de blir.

• viktualia

Du får väl låna helikoptern vi har i granntråden...*asgarv*

Te kan du få hur mycket du vill, men jag får inte äta något mer innan midnatt *fniss*

Och imorgon ska vi ha tråddejt med granntråden så det är nog bäst att spara kalorier... *skratt skratt*

• Page

Hahaha! Jag har inga problem med ett trycka trut när andra tittar på!

• Page

Fast på lördag får jag nog titta på när ni andra moffar! Måste spara på magsäcksuttrymmet eftersom jag ska direkt över till en kompis som jag brukar matporra med.

• viktualia

Jag får också försöka låta bli att moffa... ska på middag hos en kompis på kvällen.. men jag brukar inte hinna äta så mycket när jag kommer i pratform...

• Page

Fniss, det ska bli så kul att träffa dig och de andra! Jag hoppas att Sweet har vilat upp sig och är på sitt allra pladdrigaste humör. Vi kan ha en tävling i vem som pratar mest.

Jag är nog som telemarkgrrl, ganska lugn och stillsam när jag träffar nya människor. Förutom när jag blir extremt nervös för då är det ingen ände på eländet. Nervösprat i kvadrat! Och bara dumma saker dessutom!

Nää....jag är inte så nervös här, jag säger dumma saker ibland i alla fall.

• Page

Vi ska förresten ut och äta på lördageftermiddagen men om jag känner min kompis rätt så blir det något gott hemma hos henne först.

• viktualia

Och jag är som bekant - och förvarnat - tidernas pratkvarn.. något som jag inte har ett helt okomplicerat förhållande till... men men... i trevliga människors lag blir det fart på pratapparten och du ska nog få höra min glada stämma *fnissar*

Nu orkar jag inte inte trumma vidare på tangenterna... den äkta maken ses inte till än, men *snark* jag får nog sussa ändå!

Sov gott, du ännu okända cyberpolare!
    Ses i övermorrn!

• Telemarkgrrl
    viktualia skrev 2007-09-21 00:01:08 följande:
    Och jag är som bekant - och förvarnat - tidernas pratkvarn.. något som jag inte har ett helt okomplicerat förhållande till... men men... i trevliga människors lag blir det fart på pratapparten och du ska nog få höra min glada stämma *fnissar*
    Hahaha, du är ju för sööööt, Vickan! Det ska bli så kul att träffa dig och alla ni andra också!
Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!