• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • muggles

Moppy: såg att du frågade hur man känner sig därnere. Det är väl som med allt väldigt olika men jag hade inte ett dugg ont därnere, inte ens omedelbart efter förlossningen, vilket förvånade mig. Jag trodde det skulle svida åtminstone när man kissade men icke. Och nu 3,5v efter förlossningen känner jag mig fullt återställd. Svullnaden gick ner efter några dagar och stygnen vid klippet verkar borta sedan ngn vecka. Blöder (avslaget) gör jag inte heller utom yttepytte.

Oms: jag har faktiskt gjort samma reflektion som du att ju kortare förlossningar folk har haft, desto positivare upplevelse (kanske med utandag av BS). Kan ju vara det att man helt enkelt blir både fysiskt och psykiskt utmattad av smärta under lång tid?

• junilejon

Vicky....gud vad söta ni är!!! Du är så lik en kompis till mig....det är nästan konstigt att se
    Vilken vacker bukett och klänning.... så roligt att se!!!

• junilejon

Jag fattar inte...hittar inte någon knapp för inställningar...ggrrrrr vad förbannad jag bli på mig själv!!!

• viktualia

Buketten hade jag designat själv... genom störtförvirrade långa utläggningar för floristtjejen och det blev precis som jag ville ha det = störtsnyggt!

• junilejon

Bra att den blev presic så som du ville ha den....jag gjorde dock min själv!!! Eftersom jag tydligen inte fattar hur man lägga ut bilder här så kan jag skicka till dig om du vill???

• Fru Nyberg

Gud vilka härliga bilder! Både dina och de på Gamman!
    Din bukett var verkligen helt ljuvlig

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!