• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • junilejon

Viktualia....tack för ditt stöd i den stora frågan....ja falafel blir det....

• Fru Nyberg

Ja det är så galet gott! Tyvärr är inte mina egenplockade utan köpta, men de smakar bra för det...

• Fru Nyberg

Försökte surfa in på din sida men hittade inga bilder...

• viktualia

Fru Nyberg - schysst bröllopsdatum förresten! Maken och jag gifte oss 28/10 förra året. Ni får väl också en extra lång bröllopsnatt?!?!

• junilejon

Ja just det jag....du gifter dig på min årsdag!!! då var det 17 år sen jag opererade bort blindtarmen.... Kul att veta va????
    Jag har ett konstigt minne....kommer ihåg helt onödiga saker...

• junilejon

Nyberg...Va gick det inte!!! Måste kolla...

• Fru Nyberg

viktualia- Japp! Det är jag väldigt nöjd med Lite extra tid till äktenskapligt samliv förhoppningsvis
    Hurdant väder var det när ni gifte er? Jag är lite orolig för att det ska vara svinkallt...

• Fru Nyberg

Junilejon- Åh då får jag inte missa att vår toastmaster ska ta upp det: "Ja då utbringar vi en skål för årsdagen av uttagandet av junilejons blindtarm"

• viktualia

Fru Nyberg - vi gifte oss i Karlskoga. Där var det runt 6-10 grader och sol, ljuvligt höstväder och vi fotograferades utomhus. På kvällen var det så mörkt att vi kunde ha fyrverkeri till fördrinken *nöjd*

Och japp, den extra timmen ägnades åt trevligheter hemma i sängkammaren... *fniss*

• junilejon

Nyberg....nej det får ni inte glömma...det är en stor dag på året för mig, och jag vill bli skålad för

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!