• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • junilejon

Kan tala om att idag har jag stillat mina chips begär....mums!!! Lite ont i magen nu bara

• junilejon

Jaha då var man som vanligt ensam här inne....trallalalalalaaaa!!!
    Ja någon måste väl bevaka tråden....

• Fru Nyberg

Hallå junilejon *vinkar*
    Ingen tant ännu?

• junilejon

Kebab - Falafel....falafel - kebab.... kebab - falafel????

ja det är den stora frågan i mitt liv just nu!!!!

tror att jag måste rösta.......

Det blirrrrrrr...... spännande.....

FALAFEL!!!!!!

Gud vad jag har tråkigt......och vad jag är tråkig.....

• Fru Nyberg

Haha hon har nog frusit fast i ett isberg ska du se
    Falafel är gott, det hade jag också valt.
    Jag sitter och äter kantarellsoppa framför datorn, mums!

• junilejon

Hur är det med dig då? Jag ha lagt in bilder från mitt bröllop....blev lite inspirerad av Lappis...
    Ursäkta att jag fråga (få försvara mig att det är så många nya här) Har du bilder från ditt bröllop???
    Eller blanda jag ihop dig med någon annan???

• junilejon

Nyberg.....mmmmm kantareller mums....plockade hur mycket som helst för några veckor sen...

• Fru Nyberg

Junilejon- gifter mig inte förrän den 27/10. Men efter det visar jag gärna bilder!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!