• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Fru Nyberg

Nä nu ska jag krypa ner i soffan och vänta på att min blivande make kommer med glass-leverans!

• Fru Nyberg

Hennes klänning är verkligen jättefin, roligt att se att det finns tjejer som väljer ngt annat än vitt!

• viktualia

Jaa coolt med färgad!

Tyvärr har jag inte några av fotografens bilder digitalt, men vi kunde också "vada" i höstlöv och fick en väldigt färggrann bakgrund på våra bilder. Höstbilder blir häftigt mustiga tycker jag!

.... som f ö är STÖRTnöjd med val av bröllopsdatum...hihi!

• missZapon

Lappis - tack för svaren på mina frågor. blir lite efter, men jag har jobbat hela dagen och har itne en chans att surfa in här ifrån jobbet.

Jag har inte börjat med ÄL-stickor än, tänkte vänta med det tills vi ska försöka på allvar, nu vill jag bara förebereda mig själv lite för att se om jag har regelbunden mens eller inte. Om man räknar på förra månaden så ligger jag 36 dagar.

Underbara kort Lappis, jag längtar så tills den dagen jag får stå brud, helst vill jag bli äkta maka innan ev. barn. Men så vill inte min sambo, han vill vänta lite med bröllop, så att han har nånting att se fram emot i vårt förhållande... Men har du Lappis inte sagt att du är asiat? Eller har jag blandar ihop dig med Sweet? *grublar*

• missZapon

Om jag ska avslöja nånting om mig själv, så ligger min stad, nära Viktualias håla. En håla som jag faktiskt tycker är väldigt mysig och jag känner faktiskt en hel del som bor där...

• viktualia

missZapon - kul att nån gillar "min" håla. Anledningen till mitt ständiga gnöl är nog mest att jag inte valt att bo här själv... maken bodde här innan vi träffades och jag hamnade här när vi hade möjlighet att flytta ihop. Min förhoppning är att flytta till Örebro, men det bygger på att jag får jobb däråt... sen snart fyra år pendlar jag till Karlstad istället.... *fniss*

• Fru UH2

Hej, jag brukar inte skriva så ofta men nu är jag så trött på det här att försöka få barn, är inne på vårt 14:e eller 15:e försök! Ska i o för sig träffa en läkare på tisdag o diskutera behandling, men jag känner mig ändå helt uppgiven, ska ha mens på lördag eller söndag o det känns precis som vanligt, alltså precis som mensen kommer att komma! är det ngn som har plussat o känt precis som "vanligt"? har alltid ganska mkt gulvita flytningar dagarna innan mens, det har jag nu, dessutom fick jag en finne i förrgår

• junilejon

Fru UH2

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig på den biten,men det är några som plussat här nyss och dem kände presic som vanligt innan...och det är vanligt att man få en liten blödning innan med...
    Hoppas att det löser sig för dig snart...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!