• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • junilejon

Nej bilderna ligger inte där....hur får man dit dem tror???

• Fru Nyberg

viktualia: Det låter helt perfekt! Jag hoppas på soligt höstväder!

Den typen av trevligheter är aldrig fel

• junilejon

Såg att om man klicka på galleri längst upp här, så ligger dem där!!! Hur i helsike har dem hamnat där??? Vårt brudpar är grodorna....

• Fru Nyberg

junilejon- Självklart ska jag ordna detta. Skulle aldrig drömma om att låta en så stor dag passera obemärkt

• junilejon

Vicky....har du inga bilder på det vackra brudparet???

• Fru Nyberg

junilejon- Gå in på inställningar-sidlayout och kryssa i att bildgalleriet ska vara tillgängligt så ska det synas på din sida.

• viktualia

junilejon - joo men jag lägger inte så gärna ut bilderna på nätet, kan maila dig om du vill! har dock inte fotografens bilder digitalt utan bara tagna av familj/vänner.

dessutom är det lite komiskt att se bilderna nu.. jag är ju JÄTTEmycket smalare nu... *fnissar*

• Fru Nyberg

Förresten, är det någon av er som varit i Budapest?
    Vi funderar att åka dit på vår mini bröllopsresa (hinner tyvärr inte något längre ). Eller har ni ngt annat tips på mysig storstad i Europa (förutom de klassiska London, Paris, Rom etc.)?

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!