Hej!!!!!
Gissa vad jag heter??? Hahahahahha, skitsvårt, jag vet!
Gosh vad ni skriver, jag hinner inte läsa i kapp, sitter här med min lille Victor i knät, han tycker det är så kul att titta på skärmen.
Alla som ska med på torsdag, bara så ni vet så kommer jag
coh JUNIOR med så klart. Grejen är att vi ska ut och handla lite till dopet på förmiddagen, så jag kan bli lite sen, men jag kommer och tar en kaffe om jag inte hinner äta lunch.
125 gram i veckan, det var nog ungefär som Junior gick upp i början, knapt det. MEN sen var det vissa veckor han ökade med mellan 400-500 gram, så han har haft tillväxt veckor, det stabiliserade sig sen. Nusist vägde han 5,7 kg, men jag tror det är närmare 6 kg denna veckan!
Ont i ryggen har jag med lite grann BS, särskillt mellan skuldrorna, men det är det värt när man ser sin lille prins. Vi bär honom inte så mycket, han sprattlar mest på en filt pågolvet när han är vaken och vi leker med honom där. Men när man lyter honom på nätterna från sin egen säng, då han ligger i sin lilla korg, så har man nog inte bästa greppet....
Förrästen BS, vad kul att det gick så bra med ert dop!!!! Jag har drömmt om mitt i natt - att det blev helt pannkaka, usch! Mest orolig för vädret nu...Men enligt internet så ska det inte regna på lördag, bara vara mulet....
Vilken tid hade ni? Jag har 11.00, men önskar att det vore 12...
Jag har fått en guldunge. Min dag i måndags så gick vi up vid 8.30, sen sov han mellan 9.15 till 13.00, sen käkade han och somnade om till 17.30 (observera att vi var ute hela dagen), sen gastade han lite hemma o somnade igen vid 22 för att inte vakna förrän 03, sen nästa matning var 06 och sen fick han vid 08, fast han spydde upp allt det
Han KRÄKS som en galning, men annars är han kanon! Victor fyller 3 månader på fredag den 21/9...
Jag hörde från BVC att sover de bra på dagen, så gör de det på natten med, jag trodde inte det eftersom de borde vara "vakna" mer då... jajaja....
Några mer symptom Lappis?????????
Frejis, jag är så glad att du har plussat, vilken superöveraskning!!!!
Så många nya! Härligt, tråden lever o lever vidare!Man kanske hinner mednr 2 här oxå
Nu tycker inte Junior att det är kul att glo på skärmen längre, på återhörande när han sover!
KRAM till alla nya och gamla!
// Cicci