• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • BrudSommar2006

Apropå bloggar så skrivs det ju om den här bloggen i en annan tråd här på BT:

brollopsbloggen.wordpress.com/

Och när jag hittade den så blev jag fast, det är väl en av få bloggar som jag verkligen följer, gillar den!

• FruCicci

Men BS, jag ser verkligen fram emot en fika med dig o AM och Iris och så lilla Livia! Jätte skoj och var inte orolig, Junior han kan han med, fast han visar det inte så ofta...

Närjag klickar på mig själv så finns mitt bildgalleri där, vet inte varför inte det finns när du gör det... skumt, men som vanligt kan jag inte så mycket om detta.... kanske Mindre eller någon vet ?

• _koko_

Cicci - På din sida under inställningar måste du bocka i att ditt galleri ska vara publikt om alla ska kunna se bilderna.

• FruCicci

så...... funkar det nu?
    am, mailar vdig nu

• Liten med Mindre

Cicci - å vad söt lille Victor är. Det känns bara lite overkligt att själv hamna i den "situationen" snart.

• FruCicci

Tack tack, ja du har ju inte sett honom live, men han är jätte gullig! Fast du borde ju sett honom på bilderna i kodakgalleriet kom jag just på, ja ja, jag la upp några som jag hade på makens dator...
    Ska bli spännande att få se liten sen... vad har du för hjärtslag/minut?

• start september

Trist med huset Vickan - jag som trodde det skulle bli ert! Fast det är klokt att hålla sig till planerad prisnivå.

• viktualia

Vinkar till alla som kommenterat de strandade husplanerna...

Grejen är väl att ska man lägga mycket pengar på ett hus så måste minst ett av tre kriterier vara uppfyllda:
    1. Huset ligger på ett attraktivt ställe där man kan vara säker på att få tillbaka pengarna.
    2. Man är i stort behov av att flytta.
    3. Man har något eget att sälja och kan därför lägga in mer i kontantinsats.

Inget av detta var uppfyllt och då gäller det att sätta egna gränser. Säkert är i alla fall att innan ett ev barns födelse måste vi ha flyttat, för jag tänker INTE bo på tredje våningen utan hiss och utan barnvagnsparkeringsmöjligheter i gatuplan.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!