• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

Jag smygsurfar lite från jobbet. Vill bara förklara min hemska och hatiska kommentar angående AS. Jag tycker att han är rolig, men jag tycker inte att hans skrivande är speciellt originellt. I mina ögon är han en medelmåttig skribent och sådana finns det massor av. Jag är bara avundsjuk och missunnsam på hans framgång, det är det enda. Jag förundras över att vissa människor "lyckas" trots att de är rätt mediokra på det de gör. Men samtidigt så beundrar jag de människorna eftersom de har mod och ett "go".

• Liten med Mindre

Kontentan av det jag skrev ovan sammanfattade alltså Vickan. Skriv inte ut någon siffra i ansökan, men notera att du sett deras önskan och gärna diskuterar detta när du vet mer om vad tjänsten innebär.

• viktualia

Vickan med make blir inte husägare den här gången heller, budgivningen har just passerat vårt tak....

Lite trist.. det hade varit häftigt med sjöutsikt!

• _koko_

Page - Jag har ju som sagt inte läst hans blogg, så jag vet inte hur han skriver där. Har inte hunnit läsa din heller ännu tyvärr..

*att göra när jag är mammaledig och har hur mycket tid som helst - eller hur, cicci, BS, vänner etc?!!!*

• MSW

Vickan och mindre, tack för bra förslag, får se om jag lämnar det helt blankt eller lånar någon av era formuleringar..

Ja.. Det skulle kännas som en JÄTTEUTMANING, men tänk vad mycket man kan få ut av det, och kännas väldigt meningsfullt.. Får se hur det blir, vore väldigt häftigt att få pröva det!

• BrudSommar2006

Cicci, jag ska våga mig in till mer befolkade trakter och fika med AM framöver, hon har lovat att det ska bli på ett riktigt Iris-vänligt ställe och om vi inte skämmer ut oss alldeles så kanske jag vågar mig på att fika med dig och lille Victor också, även om det låter som att han kommer att få oss att framstå i dålig dager...

Lycka till med dopet men med en sådan liten kanon-bebis så kan det ju inte bli annat än fantastiskt, det är jag säker på! Njut av dagen!

Nu ska vi iväg till Babyland och byta ut ett värdelöst parasoll jag av misstag skaffat mot ett som förhoppningsvis går att använda. Saknar mitt gamla parasoll men det mosade jag tyvärr när jag skulle få in vagnen i bilen härom dagen.

• BrudSommar2006

Koko, jag lyckas oftast få till tid att läsa det jag vill på nätet, medan hon ammar eller med henne i knät eller så, men att skriva är det värre med, det går nästan bara när hon sover och det gör hon ju inte överdrivet mycket på dagarna. Har inte kommit iväg ännu, hon har typiskt nog somnat och jag som har lurat iväg en bekant att träffa oss, usch, elaka jag.

• BrudSommar2006

Vickan, vad synd, det som lät så lovande! Hoppas att det kommer fler hus ni vill ha framöver då.

• BrudSommar2006

Hittar förresten ingen ikon för bildgalleri på Ciccis sida???

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!