Nu har ni hunnit hoppa i säng allihopa, så jag får svamla på alldeles för mig själv!
Gud vad nyfiken jag blev på speciellt alla 08:ors namn nu! Har koll på Lappis & Liten, men sen tar det stopp... Vickan - ditt namn vet jag ju, liksom Sweet. ...och så Pirr! Muggles är ju liksom fusk, eftersom vi känner varandra sen tio år
Så du heter samma som Vänner, Tinga! Jag som började fundera i banor av Stärke, Streit osv när du skrev om dess tyska betydelse, men kom inte på ngt... Fint namn, kan tänka mig att det var ganska ovanligt när ni var små, jag har nog nästan aldrig träffat ngn IRL med samma namn som ni! Iaf inte i vår ålder. Själv har jag också ett klart ovanligt namn, börjar på samma bokstav som er (dock m hela fyra stavelser). Verkar vara en poppis begynnelsebokstav här i tråden!
...och fortfarande avis på era dejter imorgon & på lördag!
Page/Vickan - vem i hela friden är Alex Schulman? Är det ngn pretantiös bloggare eller vad??
Vickan förresten, var hemma hos en kompis ikväll - han & hans flickvän introducerade mig till Facebook, så nu har jag reggat mig & fått en liten intro av dem hur det funkar & vad man kan göra! Får hoppa in en kväll & kolla runt lite mera!
Välkomna smygläsare - nästan alla har vi varit där! Page, din beskrivning över känslan när man hoppar in var klockren! Själv smygläste jag ju hela hösten & en större delen av vintern innan jag vågade ge mig till känna. Lappis hade jag lite koll på innan min entré här eftersom vi babblat Sydafrika i en annan tråd
Lappis - håller tummarna hårt, hårt, hårt, men vågar inte säga så mkt mer just nu, snarare viskar & skickar en "håller-tummarna-kram"
Vad bortskämd jag blev ikväll förresten - fick supergod soppa efterföljt av äppelpaj hemma hos kompisen ikväll. Dessutom hade de redan nu shoppat presenter till vår bebis - så himla supergulligt! En fin sparkdräkt & en sån där frottéhandduk med huva (nu har vi två! Köpte ju en i USA också!)
Helt OK att vara gräsänka när man blir såhär bortskämd
Okidoki, dags att hoppa i säng tror jag!
Kram på er!