• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Vad ser jag, har junilejon testat och det blev minus? Men ingen tant än??? Vad är det för en satans månad! Får alla tanten typ en vecka sen? Tja, då kanske jag också ska ställa in mig på det.

• Lapinette

Page - visst är det reklam just nu. När jag försökte gå in tidigare ikväll fick datonr tuppjuck eller så var det BT som hade det så jag gav upp. Ha, ha...kollar nog in min mail imorgon men sen får vi se om jag svarar...

• Page

Inväntar ditt mejl Vickan. Jag hoppas att det inte studsar tillbaka!

• Tinga

Page & Vickan - haha, det är så himla kul att hålla er nyfikna på halster! Vill ni gissa kan ni ju skicka ett mail till tinga77@gmail.com, så kan jag svara här i tråden om det blir fel och skicka ett svarsmail om det blir rätt!

Telis - maila om du vill kolla facit!

Muggles - klart att du ska fortsätta skriva här; småbarnsprat är ju en naturlig fortsättning på gravidsnack och försök att bli gravid!

• Lapinette

Sleep well Tinga (som jag vet namnet på!)!!!

• Page

Haha Lapinette, jag försöker inte att pressa dig på några detaljer. Har skickat ett odramatiskt mejl till dig med mitt namn.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!