• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • viktualia

mugglan - NEJ!!! du får inte övergå till smygläsari! Det är ju jättebra att några av er som blivit mammor har utläggningar om er tillvaro här! Jättebra läsning inför det stora steget tycker jag! Både om "framgångar" och "motgångar"!

Så fortsätt med förstrött skrivande om din vardag!!

• Page

Mugglan, jag har ingen egen erfarenhet av barn men jag läser gärna om kräks och sömnproblem! Jag lovar! Det enda som jag läser kursivt är barnvagnsdiskussioner.

Suck, BT kraschade...

• viktualia

Page - ska kolla.. men du! Jag har just startat en snyggare blogg och kom på att jag ville länka till din... min beskrivning av din blogg blev "Mysig babbelblogg" - fniss fniss.. det tyckte jag var en bra beskrivning.. hi hi!

• fru AM

Mugglan: Tvätta föralldel inte filten - det är mjölkkräksdoften de gillar, de små rackarna

• Lapinette

Ha, ha...kommer in här sent om sider och ser att ni fortfarande diskuterar namn!

• Page

Skickar du den nya länken till mig? Har du kvar min adress?

Hahaha, mysig babbelblogg? Jag känner mig nu att avslöja mitt totala galenskap och omysighet. Är du redo Vickan? Jag är så jäkla missunnsam på AF Alex Schulman och hans framgång (den fittiga mediokra sopan) att jag bara väntar på rätt tillfälle att spy galla över honom. Det stör mig att han är en medelmåtta skribent och att han tjänar pengar på det. Tycker du att jag är lika mysig fortfarande?

• Page

Lapinette, är det reklam i ditt favvoprogram? Har du kollat din mejl?

• viktualia

Page - fniss fniss.. herr AS är en TÖNT så det så! Jag läste hans patetiska blogg om att han ville ha barn men inte damen i hans liv... URK!

Jaa! du är lika mysig fortfarande!

Och jag har just mailat dig min bloggadress plus lite inside info om mig.. ha ha ha

Och nej.. ingen har skrivit sitt livs historia och skickat det till mig än....

Och JAAAAA nu borde jag soooovaaaaaa

• Page

Hjälp, nu ångrar jag mig jättemycket för det jag sa. Fy, jag är inte tokig. jag har bara för mycket tid att fundera och vara avundsjuk. Förlåt!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!