• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

Prova med morgonurin i stället. Är det väldigt tidigt så kanske det krävs lite starkare varor! Så otroligt trist att se minuset. Skit och elände!

• Page

Junilejon, jag kan inte din cykel. Hur brukar den se ut i vanliga fall?

• Page

Nänänä Fru Nyberg! Har du visat dig här måste du i alla fall presentera dig.

• junilejon

Page...ja det kanske jag ska testa! Men vänta ändå tills fredag, gå upp kl 03.45 så det blir väl natturin istället...kanske ännu starkare varor

• Page

Förhoppningsvis junilejon. Är det första minuset som du får se?

• junilejon

Den brukar vara väldigt regelbunden... kan diffa på någon dag eller så! Har ju med alltid migrän ca 2 dagar före mens, har inte kännt av den än!!!
    Nåja...kommer hon inte, så få jag göra ett nytt försök, nu håller jag tummarna för Lappis istället!!!

• Fru Nyberg

*tittar förskrämt upp ur hålan*

24 år, planerar bröllop (går av stapeln den 27/10), funderar på barn...
    Kikade in i den här tråden av en slump när jag började hänga på BT och har sedan dess tittat in då och då.

Känns konstigt att smygläsa men samtidigt så har vi ju inte dragit igång några bebisförsök så jag känner mig väldigt OT

Är du nöjd med presentationen Page?

• Page

Än är inte hoppet ute Junilejon, även om minuset är alltid nedslående att se. Jag håller mina tummar både för dig och Lapinette! Må tantjäkeln förvisas till Sibirien!

• Page

Absolut fru Nyberg! Jag tror att det är en bra tråd att hänga i även om man inte har börjat att skjuta skarpa skott. Och ot är vi alla här inne, då och då. Tråden kommer behöva nya plusjägare inom en snart framtid. Snart är alla gravida!

• junilejon

Nej det är inte det första minuset jag fått se, har försökt i ca 7 månader! Men skam den som ger sig....konstigt bara att hon inte dykt upp! Hon som brukar vara puntlig...och ÄL hade jag!!!
    Nja jag tycker nog att hon kan dra till något kallare ställe så att hon fryser fast någonstanns

Välkommen ut ur garderoben Fry Nyberg...söt hund! Din?

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!