• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

Lapinette, det kommer nog vara en stor antiklimax när du får veta mitt namn.

• Page

FruLlans namn var en störst överraskning. jag hade inte tänkt mig henne som en....

• Page

Jag tror att Tinga heter något kort och kraftfullt.

• Tinga

Page - fel! Mitt namn har tre stavelser!

• viktualia

page - jag försökte maila idag på brunchmaillistan och bidra med mitt telefonnummer... men det verkar som att mailet studsade tillbaka... har ju erbjudit mig att eskortera damen till rätt adress... får väl försöka maila igen..

• Page

Ja inte har jag fått något mejl i alla fall. Tack Vickan för erbjudandet, men Frejis ska leda idioten till Mornington! Ses där. Jag hoppas att du pladdrar så mycket som du påstår. jag ska bara luta mig tillbaka och njuta!

• Page

Hmm Tinga...är du verkligen säker?? Kan jag ha så fel?

• Page

Angående viktigare saker....September, det låter kanon att det känns annorlunda denna gång. Moppy blev ju hjälpt av hormonerna och detsamma kommer säkert gälla dig.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!