• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • MSW

Är förövrigt också lite lagom små avis på era trådträffar, jag som inte har någon koll alls på vilka ni är på riktigt.. (men jag är medveten om att det är "mitt eget fel".. )

• Lapinette

Viktualia - faktum är att jag träffat Vilma irl då vi hängde ihop i fjol i annan tråd här på BT. Hon kom fram till mig på franska nationaldagen (vi båda är gifta med fransmän) och frågade om jag var Lapinette. Det kändes verkligen helskumt!

• viktualia

Lapinette - oj! kära nån! jaaa det måste ju kännas hur skumt som helst! Och bli tilltalad som "Vickan" kanske man kan leva med.. men Viktualia.. näaeee.. ha ha ha!

• Jungblom

Hejsan!

Jag har aldrig skrivit i denna tråden, men jag misstänker att jag kan vara gravid och undrar vilket graviditetstest som är bäst?!

Vore snällt om någon av er som testat olika vet :)

Tack på förhand!

• MSW

jungblom: jag har inte testat några, men om jag har förstått det hela rätt så är det digitala clear blue som är de bästa.. Rätta mig om jag har fel!

• MSW

Ikväll ska vi förresten till fotografen och titta/välja bilder från bröllopet... Förväntningarna är skyhöga, då jag tycker att de flesta amatörbilderna är jättebra! Men spännande är det..

• start september

Jungblom,

MSW har helt rätt - Clearblue digital är det bästa. Med vanliga (icke-digitala) test uppstår oftast frågan om det är ett streck man ser eller bara inbillning...

Lycka till!

• Lapinette

Spring och köp Clearblues digitala!!! Har själv en packe som ligger hemma...har ju aldrig kommit så långt att jag har testat.

• Clownis

Tips! Fick info från en kompis om att de säljer graviditetstest på Ullared/Gekås asbilligt. Fungerade gjorde dom också, hon var gravid!

• Lapinette

Ja bara dem visar plus så är dem ju bra!!!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!