• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Kokisen - ska ni till US? Det har mig helt gått förbi. Blir det liksom sista resan innan bebisen kommer. När är det dags för er, februari?

Cissi - skoj att du tittar förbi på torsdag! Då får man se lilla Silverfirren också...just det, han har fått ett namn Victor. Fint!

• Lapinette

Junilejon - håller tummarna för ett plus! Hur många dagar över tiden innan du testar?

• start september

Här kommer en liten rapport:

Jag har varit hos gyn och det var nog ganska bra tror jag. Han gjorde VUL mest för att utesluta att något var riktigt knasigt (han letar nya X tror jag) med det går ju inte att se något så här tidigt. Jag ska lämna HCG-blodprov för säkerhets skull för att få ett startvärde på det, det känns bra tycker jag om det nu skulle börja krångla. Om två veckor jag göra nytt VUL, men det känns som en evighet dit. Så mycket som kan gå fel innan dess.

Han tyckte att jag skulle ta progesteron två gånger om dagen iallafall, så nu blir det kladdiga morgonar. Lite skumt eftersom vi inte vet om jag har någon brist, men det kan väl inte skada.

• start september

Junilejon,

hur går det med tanten? Håller fortfarande tummarna.

Och för Vilma såklart, än är inte hoppet ute!

• nennesjuttioåtta

wwwoaaah!?!?! har du plussat Frejis?!?!

Men herregud: GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    *hoppistudsar*

• Syster Vilma

start september, å vad gullig du är! Som fortfarande hoppas åt mig. Har ägnat kvällen åt att älta min icke-graviditet och icke-menstruationscykel med maken och bästa väninnan. Båda tycker att jag är knäpp som redan är så förtvivlad. Egentligen tycker jag också att det är konstigt att bli så ledsen redan nu, efter ett nästanförsök.
    Hmm... om jag inte fått mens före torsdag då testar jag en sista gång för att vara på den säkra sidan. Om det är negativt kan jag vara säker på att aladåben var en stor fet bluff!

• nennesjuttioåtta

aah dessa aladåber... jag har fortfarande inte lärt mig. Ibland är den där, ibland inte, ibland en massa gånger eller på heeelt fel vecka. *förvirrad*

BIM tror ajg är fredag. Ni ser, jag kanske ska börja med de där stickorna efter sisådär ett år.. *snåljåpen kryper till korset*

Ojojoj, såg ju att september plussat också!!! WWEEEEEHHH!!! Är det en sån månad?!?!? Jag håller tummarna för oss kvarvarande kvigor!!!

• nennesjuttioåtta

Lapinette, du har väl BIM nu med, eller har ajg räknat fel nu igen... *vinglar till med styret*

det kanske blev lite för mycket vin i Frankrike, dessutom tror jag att vi bommade ÄL helt för att min make inte ens orkade peta på mig med snabeln 2 dagar i sträck. KUNDE han inte ha valt några andra dagar? Typ NU när han inte en sär hemma.... Jaja, han säger ju att han vill men ibland undrar jag om han inte är skitskakis. Irriterande är det.

Frankrike var himla bra iaf. 25-30 grader och SOL, SOL, SOL!

• viktualia

fniss NenneKNAS!!! Kvigor är ett så BRAAAA uttryck!

saknar dig kacklande här! fy på dig som jobbar istället!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!