Muggles ? tack för din omtanke! Japp, det slog mig extra hårt den här gången, eftersom tanten var hela sex dagar sen. Hade hon kommit som vanligt hade jag nog mest ryckt på axlarna och gått vidare, även om det varit trist, men på sex dagar hinner man tänka ganska många tankar och få väldigt många förhoppningar, så smällen blir desto hårdare då.
Allt är minsann inte rosenrött med att vara småbarnsmamma, det får man definitivt klart för sig i den här tråden, men jag tycker att du verkar klara din uppgift med bravur, Muggles! Det måste ju finnas både bra och dåliga dagar, och det är väl skönt att veta att man överlever även de jobbiga dagarna. De bra dagarna blir ju dessutom desto roligare då.
Frejis ? tack för kramen! Och än en gång grattis till ditt plus! Jag tycker att det är helt fantastiskt att du äntligen fått det efterlängtade pluset och jag gläds verkligen med dig.
Piggelin ? tack för att du tänkt på mig och för alla varma kramar!
Jag önskar också verkligen att jag hade haft ett plus att rapportera ? tänk om man hade fått plus på sin bröllopsdag! Men så blidde det inte och nu är det bara att gå på det igen.
Måste varit jättekul att shoppa loss på bebisprylar! Ingenting blir ju sämre av att det är billigt heller!
Lapinette ? jag förstår att du saknar Cannes, när du nu varit där så mycket tidigare. L?Amandier var verkligen en hit, så kommer jag tillbaka till de trakterna någon mer gång blir det definitivt ett besök där. Jag tyckte dessutom att det kändes väldigt prisvärt ? en extra bonus! Smaklökarna gosar till sig bara jag tänker på maten!
Oh vad jag håller tummarna för dig den här veckan, Lappis! Blir det plus kan du ju alltid ta ivf-pengarna och åka iväg till l?Amandier för en firarmiddag!
Det vore du väl förtjänt av!
BS ? kul att se bilderna från er lägenhet! Jag har ju ingen aning om hur där sett ut tidigare, men nu tyckte jag att det såg ut som det ?brukar? göra på visningsbilder, när det gäller hur mycket grejer som är framme och sådär. Hoppas att allt går bra med visningen och att lägenheten säljs snabbt till bra pris!
För egen del känner jag att humöret nu långsamt är på väg uppåt, efter brutaldippen igår. Det är nog tur det, för jag har mycket att göra på jobbet resten av veckan, med både kundbesök och en konferens som jag är värd för, så det underlättar om humöret inte är alldeles i botten. Känns bra att ha en gyntid bokad till nästa vecka också, som en liten livlina. Förhoppningsvis blir det äntligen en som tar min långa cykel på allvar.