• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Jag hänger inte riktigt med, vad är det för mailinglista ni pratar om?

• fru AM

HAha då vet jag! Pages namn passar henne verkligen!!!

Men vad heter månne Lappis? HAr det med fransk skådespelerska att göra????

• viktualia

Tinga - näee det är sant... och bland er "skåningar" finns det nog fler vars förnamn är okända för mig.... det är sant!

och japp... hittar jag en ledtråd så lär jag snoka vidare. hi hihi

• fru AM

Lappis, vi mailar bara om brunchen på lördag. Det är det mailinglistan handlar om.

• Lapinette

Pages namn har varit upp i diskussioner tidigare. Nu blir jag nyfiken! Precis Viktualia, vet du mitt namn?

• Lapinette

Shit och jag som inte kan komma får aldrig veta vad Page heter .

• Lapinette

Men å andra sidan så förblir ju jag också då anonym för er som inte har träffat mig .

Åter igen efterlyser jag junilejon!!! Hur går det???

• viktualia

Lapinette - japp! ditt förnamn har jag koll på! Bland annat för att Brudsommar avslöjade det i mail häromsistens.

• Page

Den egocentrerade Page hör sitt namn...

Jag håller också på att avlida av spänning för allas namn. Måste erkänna att jag frågade Frejis vad de flesta av er 08 heter.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!