• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • fru AM

Bra Lappis! Då lunchar vi i oktober ngngång.

JAg blir alldeles snurrig av att försöka hålla ordning på alla nick och nu alla riktiga namn ... Ni ÄR era nick för mig!

• Lapinette

BS - du får gärna hålla jättehårt!!!

• fru AM

Brudsommar: Jag är i högsta grad föräldraledig fortfarande (och som det ser ut ett helt år till ...). JAg fikar/lunchar gärna med dig!

Gateau i Sturegallerian är fullt av bebisar för jämnan. De som går dit vet vad de ger sig in i ... Dit brukar jag och mammakompisarna gå. Eller fiket i Fältöversten vid Karlaplan.

• BrudSommar2006

Lapinette, jag håller! Jättejättehårt!! Och så för Nenne förstås, hoppas, hoppas att plusvågen inte kommit av sig.

AM och Lapinette, om den busiga bebisen eventuellt har vuxit till sig lite tills oktober så kanske, kanske kan jag luncha med er då.

• BrudSommar2006

AM, vad kul! Jag mailar lite senare när jag slipper köra pekfingervalsen!

• Page

BS, om många snälla tanter bollar runt med Iris då? Fast hon kanske blir bara mer orolig då...

Lapinette, har mejlat dig.

• junilejon

Hej *vifta med armarna* alla tjejer....här är allt bra! Bara så förbannat trött, somnade på soffan efter jobbet och när jag vaknade så kändes det bara....konstigt!
    Ingen tant än....men jag vågar inte testa mig! Är rädd att det är negativt Vad tycker ni? Hon är ju trots allt några dagar försenad nu....

Ang eran träff, så blir jag ännu mer avis nu .....vill ju med träffa er!
    Mitt namn har jag ju råkat för säga mig här om, så det vet väl alla om nu! Kan ju tillägga att jag är den enda i sverige
    som heter så!!! Är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ unik

Lappis jag håller tummarna så att dem snart gå av....ingen tant igen tant igen tant igen tant!!!!!

• Jungblom

Tack tjejer! Jag och maken köpte alla sorterna som fanns på apoteket och det första funkade inte alls Men de tre sista visade plus!
    Nu är bara frågan hur man ska berätta, har ni några bra tips?

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!