• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Tinga

Page - fast kraftfullt har du rätt i; den ursprungliga betydelsen på tyska är strid och styrka!

• Page

Och kul att se att nenne är tillbaka! Det blir alltid så glatt på tråden när hon tittar in!

• Page

Vickan!! Hur ska man tolka Tingas avslöjande? Hur ska man googla för att hitta namnet??

• Lapinette

Tinga borde jag också veta namnet på. Har ju mailat Riviera tips till dig.

Ahhh...så ni skriver om mig i er mailinglista!!! Ja, BS vet ju vem jag är sen tidigare. Har ju t o m varit på hennes studentskiva.

Page - min hemliga mail (inte så hemligt) är lapinettez@yahoo.se

• fru AM

Vad kul det ska bli att träffa er!!!

Synd att inte Lappis kan komma! Lappis - du kanske har lust att lucha med mig och Livia någon gån runt Karlaplan (där jag ändå hänger för det mesta)?

• viktualia

Nääee! Lapinette!! jag syftade på mailet från Brudsommar med pdf:en om huset de hade köpt - där tilltalade hon dig med förnamn!

Page - jag har försökt knäcka Tingas förnamn men det var verkligen SVÅRT! så:

Snälla Tinga - fler ledtrådar!!!!!

• Lapinette

Absolut AM! Jag sitter ju här och ugglar för det mesta, Karlaplan alltså. Dock ser min nästa vecka kaotisk ut .

Har nu kollat och visst vet jag vad Tinga heter. Tycker det passar perfekt (fast jag aldrig träffat dig).

Håller med om att Frullans namn inte riktigt stämde för mig.

• Lapinette

Viktualia - ja det stämmer ju!!! Där skrev hon mitt namn!! Så var det med den anonymiteten.

• BrudSommar2006

Nu har jag varit på jobbet hela eftermiddagen med bebisen, ibland snäll, ibland illvrålandes men det fanns många villiga händer att gå och bära!

Liten, vi har kört ut tjugo kartonger till mina föräldrar så vi har rensat lägenheten nästan till oigenkännlighet känns det som!!!

Egentligen blir vi nöjda bara vi får utropspriset för lägenheten eftersom det är mer än vi köpte den för men det klart, mäklaren tror att vi får mer så då hoppas man ju på det, det kan ju få bekosta badrummet i så fall.

Vem var det nu igen som undrade vad M:et i barnstorlekarna på Ralph Lauren siten står för, det stod nämligen förklarat i deras storleksguide att det inte står för månad av någon anledning. 3M var t ex storleken för nyfödd. Så svaret är att jag inte har någon aning om vad det står för!

AM, är du föräldraledig fortfarande? Jag kan inte med gott samvete ta med mig illvrålande bebis och förstöra brunchen för åtta personer, jag vill inte heller förstöra stämningen på en hel restaurang. Men om det faktiskt finns ställen där man får ta med sig barnvagnen in, vet inte om det ens finns sådana ställen, så försöker jag gärna träffas och fika eller så någon dag. Fast jag har för mig att du kanske börjat jobba redan?

Försvann junilejon?

Är det bara Lapinette kvar att hålla tummarna för sedan den här veckan eller har jag missat någon nu?

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!