• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Undrar så hur det går för junilejon. Har tanten dykt upp eller blir det att testa snart????

• fru AM

Viktualia: Men jag har inte listat ut vad du heter än tror jag ... eller har jag det ...? Börjar det på M?

• viktualia

AM - jepp det gör det! Och mitt efternamn börjar på I - så det är bara att spana i maillistan!

• fru AM

Nu är det bara Telis och Page kvar att lista ut ...

• Lapinette

Fick mail från Kokisen och Sweet och där babblade de på om olika namn som jag aaaaldrig hör talas om. Det tog ett tag innan jag förstod att det var Frullan och Vänner som nämndes i mailet. För mig kommer ni alltid vara era namn som ni har här inne. Det är lugnt om jag är Lapinette istället för den där franska skådespelerskan .

Förresten, har nu på eftermiddagen bestämt mig för att vara gravid igen. Tänk om den känslan kunde bestå?!

• Lapinette

Jag vet vad dem heter!!!! *sitter här och hoppar upp och ned i stolen av förtjusning*

• viktualia

AJ!

Vänner hör till dem jag inte vet riktigt namn på.. men resten kan jag nog... är VÄRLDENS nyfiknaste människa och har alltså listat ut ett och annat genom trådpladder, några mail och annat...

AM - Både Telestubbens och Pages namn finns i maillistan...men det är klart.. utan nån ledtråd kanske det är svårt att knäcka... mitt tips är: Telestubbens förnamn är kortare än Pages... (detta förutsätter ju att du listat ut vilka två mailadresser som går till nämnda damer förstås...)

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!