Sweet - tack så mycket för kramen! *kramar tillbaka* Jag har inte hunnit läsa ifatt än, så jag vet bara att tanten dykt upp hos dig också, men jag förstår nu, av dina senaste kommentarer, att du också tog det väldigt hårt den här gången. Usch ja, hon är en eländes uppfinning, den där tanten!
Vi får väl peppa varandra efter bästa förmåga och trissa varandra lite extra när ÄL närmar sig. För min del ser det ut att bli runt 9-11 oktober, och naturligtvis är maken på kurs då.
Vad mer kan man begära?
Eventuellt kan han köra hem någon kväll, ifall det blir utslag på ÄL-testet.
Jag känner mig också lite ynklig som sitter här och gnäller så mycket efter det fjärde misslyckade försöket när jag vet hur länge både du och Lappis försökt. Hade det bara inte varit för att hon var så himla sen hade smällen inte varit så hård, men nu blev jag verkligen riktigt däckad.
Monstercykler på 43 dagar är ju heller ingen hit, direkt.
Nu har jag iallafall ringt en ny gynekolog, och fått en tid nästa onsdag. Får väl se vad han har att säga om mina snurriga cykler. Överväger att dra till med att vi försökt i ett år, men det bär mig emot. Fast om det är enda sättet att tas på allvar får jag väl göra det ändå. Jag förstår ju att de inte kan bry sig om alla som misslyckats enbart med fjärde försöket, men när man faktiskt har ett fysiskt problem som man kan sätta fingret på vore det ju kul om de kom med något annat än det schablonmässiga svaret "kom tillbaka när ni försökt i ett år". Känns nästan som att de inte lyssnar på vad man säger utan bara drar till med det för att bli av med en.
Sorry - nu är det jag som gaggar på och är ego, men jag tror att jag behöver det. Tack för ert överseende!
Och Sweet - jättegärna trådträff i sydvästra Skåne vid jultid!