God morgon! :)
Ännu en gång tack för alla grattis, kramarna och omtanken, jag blir så rörd och så jätteglad :) Hoppas att jag får med mig de gamla trådisarna Lappis och Sweet och alla andra nya med mig på "plussvågen", det vore jättekul.
Lappis, när jag räknade på familjeliv fick jag fram BF 19/5 (om allting går som det ska, känner mig bara tvungen att lägga till det. Men - jag anstränger mig för att inte noja
Det är nog VÄlDIGT nära din födelsedag, samma dag tom om jag minns rätt.
Piggelin - massor med kramar och grattis till treårsdagen. Hoppas att ni fick en fin kväll tillsammans :)
Själva firar vi 3 år sedan vi träffade för första gången idag. Får se om jag orkar gå ut och äta, det enda som jag vill göra när jag kommer hem är att sova! Känner mig som en björn som har gått i ide.
Page - massor med styrkekramar till dig och ring onkologen igen. Tjata, be, hota, alla medel är tillåtna om ni får en tid. Det fungerar inte att vara snäll utan man måste kämpa för att ta sig fram; synd att det ska behöva vara så i sådana situationer. Mejlar till dig senare på kvällen igen!
Muggles - vi har förvånansvärt lika första symptom tycker jag. Undrar om det har att göra med att vi är födda samma dag :) nu, när Liten har träffar trådisarna i Gbg känner jag mig sååå sugen på att träffa er också, det skulle vara jättekul. Får se om maken kan planera in ett jobbmöte där :)
Såg (eller rättare sagt fick veta från snälla Page som jag gärna kan hämta från centralstationen igen) att det kommer att bli en tråddejt med Sweet (tjohooo!) på lördag den 22:a september. Jag vill och kan ses då! :) sedan tror jag att det blir lite sent för brunch, men det går nog att lösa i alla fall.
Liten - har du lust att ses över en fika någon dag?
Nu måste jag iväg och förbereda föreläsningen. Kram på er tjejer och ha en bra dag!