• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Jag lovar att maila dig också senare.

Tänkte att alla som vill komma kan skicka ett mail til mig (ni som inte redan gjort det...! ) så kan jag försöka ha ett "massutskick" senare till alla inblandade.

OM ni INTE vill att er "riktiga" mailadres ska spridas med namn etc till varandra så säg det i mailet så kan jag maila er separat!
    Å andra sidan så kommer ni ju att träffas IRL på själva "träffen" så det kasnke inte gör så mycket??

• fru AM

Du har mail, Sweet!

Glömde att skriva det i mailet - men jag har inga problem med att min mailadress syns om du ska göra massutskick.

Nu ska jag gå och försöka lägga den vilda, elektriska ålen Livia ... Vi är i numerärt överläge så det ska nog gå.

• Lapinette

AM - ska du också till Frankrike, vart? Det verkar som många åker dit just nu, förutom mig som åker till svärmor den helgen Sweet är här så är väl både nenne och Tinga där nu har jag för mig.

Sweet och ni andra som är intresserade. Jag och sötnosen har bestämt lunchdate den 20 september i Vasastan. Sweet om du inte minns så tyckte du det passade bra för du vill åka och hälsa på din gamla arbetsplats.

• fifiopipi

GRATTIS Frejis till plusset!! Vilken lycka!! Man ska kanske börja tro på att mirakel kan ske...

Lapinette
    Har ÄL ungefär 14/9, BIM är inte förrän slutet av månaden.. Får allt vänta lite längre....

Har börjat tempa, fast jag började inte när tanten kom som man ska, men ska se om man får nån höjning till ÄL.

• Lapinette

fifiopipi - hur lång cykel har du?

• Telemarkgrrl

Page, usch vad jobbigt det där låter! Jag tycker att ni ska stå på er, tjata er till en tid eller ring någon annan läkare om ni har möjlighet. Har man en gång haft cancer så ska man f*n inte behöva vänta flera veckor på att få komma på kontroll om man har fått nya symptom! Sympatikram!

• Telemarkgrrl

En sympatikram även till Victory!! Hoppas du får lite nedförsbacke snart!

• fifiopipi

Lapinette
    29-32 dagarscykel!
    Tanten kom den 1/9.

• sweetstreet

Telis!

Tack! Ska maila dig senare!!
    Skoj!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!