• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Mrs  B

Page
    Japp, om en vecka är vi man och hustru. Längtar!!!!!
    Håller till i en annan tråd också så lite bröllopssnack blir det emellanåt. Sambon friade i december så det blev mycket till en början men sen har det varit under kontroll.

Min mamma gillar att få presentkort när hon fyller år på massage, manikyr eller pedikyr. Har även skickat henne och min pappa på spa ett år.

Frejs
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Håller alla tummar jag kan för att allt ska gå vägen!

Idag har det varit full rulle. Jag har lämnat ner min klänning till grannen som ska sy om den lite inför lördagen, sambons svägerska kom hit för att reda upp min a-kassa, lämnade ner sonen till andra grannar (inskolning inför lördagen) och så försökte jag umgås lite med sambon också innan han åkte iväg för match. Nu försöker jag varva ner men med en son som vill hitta på saker hela tiden är det inte så lätt.

• Mrs  B

Har sonen på potträning och det går verkligen framåt och det är så kul.
    Nu ÄNTLIGEN vill han gå i kalsonger och säger till när han behöver kissa. Pressar inte honom längre utan kör på när han vill och så får han en belöning varje gång det händer något på pottan/toaletten (godis just nu). Kanske inte det bästa men det hjälper........

Nu har han gått två gånger på raken, duktig pojke!!!!

Lite om vad som väntar er framöver.......

• Izzie

GRATTIS FREJIS!!!!! Så j-kla kul! Har inte ens läst om några symptom, men jag kanske missat dina inlägg...Gjorde du något speciellt denna omgången?

Hur kul som helst iallafall!!!

• Telemarkgrrl

Nää, har Frejis plussat?! Det var f*n i mig det roligaste jag har hört här!! Så sjukt kul!

Stort stort GRATTIS Frejis!!!!!

• fru AM

GRATTISGRATTISGRATTIS Frejis! Så roligt, hopppfullt och fantastiskt kul! Stor kram!

Vi har precis kommit tillbaks från vår första natt utan Livia - vi bodde på herrgård i Sörmland, och Livia hängde hos faster. Otroligt mysigt att bara vara min man och jag, för oss själva, ett helt dygn! Bad, champagne, femrätters-middag och en massa prat. Och mer sömn än vanligt. Och väldigt mycket annat

Fast vi körde väldigt fort tillbaka för att hämta henne hos faster - vi längtade nog rätt mycket där på slutet ...

• Lapinette

AM - låter helt underbart att bo på herrgård och bara vara ni två. Härligt att ni kan lämna bort Livia men jag förstår att ett dygn är tillräckligt.

Ja, visst är det fantastiskt! Frejis har plussat! Trodde inte mina ögon imorse när jag gick in här och läste.

• Frejis

Page, Muggles, Sweet, Mrs_B, Izzie, Telemarkgrrl, Fru AM och alla tjejer tack för alla grattis, ni anar inte hur glad jag blir över dem! Det känns jättekul, oväntat, ovanligt, helt enkelt nytt och lite konstigt.

Muggles, det här gravtestet har jag också sparat och tittat på det åtskilliga gånger. Behöver verkligen en påminnelse om att plusset är sant

Izzie, nej, vi gjorde ingenting särskilt utan det bara blev till. Det står mer om det på sidan 498.

Mrs_B - hur känns det när brölloppet är så nära förestående? Ska ni ha fest? Berätta gärna lite detaljer, det är alltid så kul att höra om dem.

• Frejis

Fru AM - det måste vara helt underbart att vara på en herrgård med all den lyx som det innebär. Ni fick säkert mycket tid tillsammans, vilket kan vara välbehövd för småbarnsföräldrar, kul!

Maken läser lite i sin bok "Uppdrag pappa" som han fick av mig. Köpte den i februari och har haft den i bokhyllan ifall det någon gång blir dags. Ska titta mer i den själv, den verkar vara rätt kul.

Och så är det hela femtio minuter kvar tills min favvoserie "Mord i sinnet" börjar. Får se om jag slocknar innan dess, det finns mycket god chans att jag gör det.

• start september

Freijs!!!

GRATTIS!!! Helt fantastiskt! Jag sitter här med tårar i ögonen. Vilken underbar nyhet!!!! Det var ni så väl värda!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!