• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Frejis

Lappis - mammakläderna kommer ju först så klart! Det finns säkert en trevlig höstkollektion där

Känner igen det här att man inte orkar köra av egen kraft och har tänkt några gånger att man inte behöver det när man ändå ska insemineras. Och söndagssexet var blixtsnabbt, skönt, kravlöst och beräknat.

Maken har äntligen vaknat och undrade över hur säkert plusset var och om det inte kommer att försvinna imorgon. Så tänker en riktig ingenjör

• Piggelin1

FREJIS

DETTA ÄR JU HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELT FANTASTSIKT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sitter här med tårar i ögonen & en stooooooor klump i halsen ( eller förresten, nu när jag de facto skriver dessa ord så börjar lyckotåraran att rulla....)!!!

Ni har ju försökt PRECIS hur länge som helst & NU har ni lyckats!!! Undrens tid är inte förbi!!!!!! Jag känner som Vänner - vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag blir så glad, så glad, så GLAD för er skull!!!!!!!! Biggest news all times, sen dessa trådarna började rulla!!!!!

Stoooooooooor, låååååååång & vaaaaaaaaaaaarm grattis kram, Frejis!!!!

• Lapinette

Ja, vi borde ha sexat till det även i torsdags när de konstaterade att ägget hade försvunnit. Då samt på onsdag kvällen för att ge den sista inseminationen ett extra skjut men shit ingen motivation alls. Nej, det kommer inte att gå vägen denna gång. IVF here we come!

• Piggelin1

..och nu itter jag verkligen & SNÖRVLAR!!!
    Måste hämta snyt- & torka tåraran-papper!

Tänkte egentligen skippat att titta in nu på fm & istället hoppat direkt ut i solen (knallblå himmel!), men nu fick det vänta lite...!

• Piggelin1

...och stava kan jag uppenbarligen inte göra mellan lyckotårarna heller

• Lapinette

Piggelin - ha det så skönt i solen i Stockholm grått, grått och regn!

• Piggelin1

Vänner,

jättesynd att du missade vår dejt igår - hoppas att du mår bättre nu!

Jättekul att träffa er IRL, Liten & Pirr! Konstig känsla det där att träffa ngn för första gången, men ändå inse att man vet massor om er redan innan! Vilken trevlig man du har också, Liten! Sååå kul att få en person bakom nicken & bilderna från galleriet!!

Superkul också att Muggles, maken & Moa kunde vara med i princip hela tiden på Incontro! Moa låg & stensov mest hela tiden & jag fick låna henne en ganska lång stund, myyyysigt!

Vänner - vi pratade/fnissade faktist åt dina ev akrobatkonster vad gällde amningen "uppifrån" som du skrev om igår. Typ, lägger du prinsen på axeln & så får han suga uppifrån liksom?? Likaså, så var vi lite oroliga för dig, eftersom din man skulle vara borta i helgen & du därigemom vara själv med prinsen & hög feber... Om igen, hoppas att du är på bättringsvägen nu!
    Vi får se till att boka in en ny dejt hyfsat snart, så att vi får träffa dig med!!

• Piggelin1

Hej på en stund, nu ska jag hoppa in i duschen & sen ut i solen!!

GRATTIS IGEN, FREJIS!!!!!!!!!!!!

• Frejis

Piggelin - jättetack ännu en omgång med tårar i ögonen för min del medan maken planerar hur vi ska bygga om i lägenheten. Tvära kast mellan osäkerhet och framtidsplaner. Jätteskönt i solen, hoppas att den når ända hit.

Lappis - nu får du inte tänka så eftersom vi ska dra barnvagn ihop nästa år! Bäst att börja boka in första promenaden *säger jag som har nojjat mig lite över missfall igen; lite lagom så att det inte bli för tungt *

Piggelin - hur var dejten i Gbg igår?

• Frejis

Såg att jag fick svar på min fråga tidigare

Nu ska vi också ut på stan, skönt att vara ute när det nu inte regnar!

Hej så länge!

och jag är sååå glad att ni finns!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!