• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Var tvungen att öppna balkongdörren här bredvid mig för att se riktigt ordentligt, regnar det inte längre??!! Ja, om jag hinner kanske jag tar mig en sväng ned till stan innan det är dags för dance på SATS. Har börjat städa och snart har jag tvättstugan. Idag ska jag göra massor med nytta. Maken är ju borta och med honom blir det lätt lättja. Han är den som har lärt mig att lata mig. Men som sagt, idag blir det gamla takter.

Och mitt i mitt städande av badrum ringer svärmor. Vet ni hur upplagd man är på att prata franska en söndag förmiddag? Eller rättare sagt, är nog aldrig upplagd för det. Pratar som en kratta men vet att om jag skulle stanna hos henne i 1 månad så skulle språket vara tillbaka, märker skillnad efter bara en vecka.

Nåja, detta var mitt OT-inlägg för idag!

Åter igen - SUPERKRAMAR TILL DIG FREJIS!

• Page

Frejis! Jag är helt stum, det känns helt overkligt. Jag önskar att jag fick se det där pluset själv. Många kramar och ett STOOOORT GTATTIS till dig!!!!

• muggles

Fick ett mess av Piggelin - big news stod det. Var ju tvungen att kolla och jag är så GLAD!!!! Helt otroligt - under kan ske! GUD vad roligt Frejis!!!

Nu måste jag iväg men ska läsa allt ikväll...

• muggles

Det blev läsa ikapp nu istället. skulle iväg och köpa en babysitter till Moa och hade ammat men hon blev ju inte mätt så det blev en flaska ersättning också. Få se om hon behagar somna nu då

Jag har också gåshud för ditt plus Frejis. Konstigt att bli så glad för ngns skull som man aldrig har träffat. Men det är verkligen ett speciellt plus för mig iom att ni försökt så länge och du hängt här så länge. Vilken söndag!

Jag kan säga att jag sparade mitt "plus" ganska länge - det låg på nattygsbordet i säkert 3 månader... Och jag tittade på det ibland - fånig man är...

• sweetstreet

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
    FREJIS!!!!!!!!!!!!!!

G-R-A-T-T-I-S!!!!!!

Shit! Jag tittade jjust in här och såg att din strultant faktiskt flytt fältet!!!!

UNDERBART HÄRLIGT FANTASTISKT!!!
    Ja, jag kan inte hitta några ord! Tårar i ögonen, fånleende på läpparna och en enorm lyckokänsla i magen!!!

Jag är så fruktansvät GLAD för er skull!!!!!!
    Om det var någon som var värd ett plus nu så var det verkligen du!!!!!!!!!!!!! Shit som du har kämpat tjejen!!

Och jag håller med FruLLan, försök nu att inte tänka så mycket på MF. Jag förstår att det är svårt. Särskilt när man har kämpat så länge som ni, men försök iallafall att glädja dig åt plusset gumman!!

Oj, känner mig helt tagen nu känner jag.

Det ska verkligen verkligen verkligen bli roligt att ses snart!!!!!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!! Och GRATTIS igen!!!!

• sweetstreet

Och FruLLis,

självklart förstår jag att du inte kan säga ngt om att ses när jag är i Stockholm! Gumman! Det skulle enbbart vara en Bonus ifall du och Borren var där. men himmel, du kanske ligger på BB då? Eller är nyss hemkommen därifrån!

Hahahaha!!!! Skrattar förresten gott åt Borren!!!! Det kommer bli såååå spännande när h*n tittar ut! Vilken personlighet redan!!!!

Stor Kram till dig också!!!!

*kramar lite extra hårt vid magen för att få Borren att vilja komma ut*

• sweetstreet

Shit!!!!!
    Sitter här och är fortfarande lite skakis av Frejis Plus!!!!!!

Tänk nu känner jag att det faktiskt FINNS hopp... för mig också...

Kan Frejis så kan väl jag skrämma bort tantjäveln!!!!

Lappis, nu får vi med gemensamma krafter försöka skrämma bort tanten!!!!!!

• sweetstreet

Nä nu måste jag till jobbet!
    Kollar in här lite senare!

• Lapinette

Sweet, see you later! Sitter hemma och jobbar/städar/tvättar idag. Ska dock ut en sväng i det gråa vädret för att träna ett pass. Och visst måste vi ta i ända nedifrån tårna så vi också plussar snart!!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!