I morse när jag och bebisen satt här så var det faktiskt hela 28 personer inloggade på BT, sover folk aldrig!
Nu sitter vi och väntar på att mina föräldrar ska komma hit så att vi kan bli av med alla kartonger vi har packat som står här, vi har redan hunnit med att sova en omgång till vilket var skönt eftersom hon vaknade sex och jag ju naturligtvis inte kom i säng förrän midnatt. Sedan har hon stökat och varit vaken till och från hela natten också och jag vet inte hur många gånger jag blivit tvungen att amma för att få henne att somna om, suck. Antar att hon sov för mycket under dagen igår, hon sov massor, jag undrade vad som flugit i henne!
Jag var ute hos mina föräldrar igår eftersom jag hade hunden hemma, vi hade varit hos veterinären på Södra djursjukhuset på morgonen och träffat en specialit, helt fantastiskt. Efter all röntgen och blodprover och medicineringar och allt så behöver vi bara beskriva vad symptomen är på honom och han behöver inte ens undersöka honom utan vet direkt vad det är! Vi har en diagnos, jippi, och han tyckte inte att avlivning var nödvändigt heller, ännu bättre. Han har råkat ut för West Highland White Terrier shaking syndrome, en ovanlig skaksjukdom som nästan bara drabbar Westies Ja ursäkta, inte för att någon här är så intresserad och det här är ju verkligen OT...
Nu ringer mina föräldrar och säger att de blir lite sena eftersom de måste åka förbi min farmor på vägen, hon påstår att karlar är där och ger henne doser. Stackars farmor, undrar hur det ska gå för henne, det började med att grannen under spelade psalmer på nätterna för att psyka henne, fast ingen annan hör att det spelas, sedan började samma granne att utöva svartkonst mot henne eftersom de blev så irriterade på att hon klagade på musikspelandet och dränkte in reklam med psykedeliska doser och skickade in genom hennes brevinkast. Nu har de dessutom gått i maskopi med hennes vännina på våningen ovanför och regnar ner doser i vatten från hennes balkong så farmor har ett himla sjå att skura sin balkong för att få bort de här doserna. På natten gör de så att hon ser eldsflammor och hon får rusa upp och skrika åt dem att hon minsann inte är rädd för dem och då försvinner de ett tag tydligen. Fast nu är de visst där igen och ger henne doser som sagt. Ja, ni hör ju själva, stackars farmor. Och jag börjar nästan tycka lite synd om min pappa också som måste försöka reda ut eländet och springa hos doktorn och få till möten med personalen för att utreda vilken hjälp hon behöver och allt. Tills för bara några veckor sedan var hon helt klar och så nu detta.