• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Pirr, ja helgen efter är jag inte i Stockholm Då är jag tillbaks hemma här i NYC....
    men kasnke får man försöka sig på ngn Göteborgsresa så småningom?? Nu känner man ju "massor" med folk där nere!!!

Har ju redan träffat Piggelin, men är ju otroligt sugen på att träffa dig och Mugglan också! Samt Vänner såklart!

Hm, fler Göteborgare som jag glömt??? Ber isåfall om ursäkt för mitt alltför korta minne....!

• pirr!

Alltid välkommen till Götet!!
    Annars kanske vi får be resetråden arrangera en trådtripp till NYC??

• pirr!

Nej, nu måste jag kila till bussen och en välbehövlig tupplur förhoppningsvis!
    Kram på er!

• sweetstreet

Haha Pirr!!!
    DET vore väl det absolut bästa, roligaste och Coolaste alternativet!!!!!

• sweetstreet

Själv ska jag försöka jobba vidare nu. Har möte kl 12 så jag måste hinna en del saker innan dess.

Förresten tjejer!
    Ni som vill träffas under de dagar jag är i Sverige - kanske är det enklast att ha "vanlig" e-mailkontakt?? För att bestämma detaljer etc. Och utbyta telnummer?

Alla som inte redan har min e-mailadress kan maila mig på min mer anonyma adress: sweetstreet_63@hotmail.com

Och ÅÅåååå! TÄNK om man till och med skulle kunna få träffa FruLLis OCH BORIS!!!!!!
    Tanken slog mig just! Briserade som en bomb i ett kassaskåp!!!!!

Det hade bara varit fööööör häftigt!!!

• Lapinette

Jag mailar dig under kvällen/helgen Sweet för träffas vill jag verkligen! Bara trist att jag inte kan träffa hela gänget då dessa dagar verkligen är bokade sedan länge för min del.

Här kommer den BIM och ÄL-lista som jag har. Det är en hel del frågetecken där.

Frejis ? BIM 9/9 ???
    Tinga ? BIM 11/9 ? är nere på Rivieran och firar 5-årig bröllopsdag.
    Sweet ? BIM 15-16/9 ? är otroligt taggad och fick order att ligga med rumpan högt.
    September ? BIM 15-16/9 -
    Fifiopipi BIM 15/9 ??? -
    Junilejon ? 16/9 ??? -

Veckans ÄLlare:
    Lapinette ÄL 5-7/9 ? har gjort två inseminationer
    Nenne ÄL 7-8/9 - har för mig att de ska få till en liten knodd på fransk mark
    Victory ? inväntar en sen ÄL eller en tidig BOM?!

• fru AM

Sweet - jag vill träffa dig när du är i Sverige!!! Jag är ju superledig varje dag med Livia i släptåg. Lunch, fika - you name it!!! Doch reser vi till Normandie to 27 september, så någongång innan dess? För det var väl den veckan du skulle komma?

Min mail: anna@gorgeousgorilla.com

• Frejis

Heeej!
    Det känns att det var väldigt länge sedan Jag har haft så vansinnigt mycket att göra att jag varken hann eller orkade skriva här. Frullans Boris har iaf inte tittat ut än och Sweet ska till Sverige redan i september, så mycket har jag förstått. Jag vill också ses om det bara går att få ihop tiderna... om det inte går vill jag träffa dig Sweet i alla fall!

Clownis - grattis till den påbörjade ivf:n! Hoppas att det fungerar på första försöket.

När det gäller symptom inför denna BOM har jag massor. Ömma tuttar och lätt mensvärk som faktiskt började i söndags. Är dock beskonad från fula finnar i ansiktet den här gången, men de kommer säkert redan imorgon, tillsammans med kärringen. För att det är bara hon som spökar!

Nu ska jag till Hötorget och köpa kantareller. Kikar kanske in under kvällen.
    Kram

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!