• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

FruL, skönt att du visar upp dig då och då. Hejar lite på Borren så att han tittar fram i helgen!

Pirr,underbart att äntligen få se hjärtljuden. Nu känns det säkert ännu mer verkligt.

Sweet, ja, återkom snarast möjligt om resdatum. Jag är i trakterna helgen vecka 38!

Muggles, du är så sjukt duktig som kämpar med amningen. Jag tror att det är svårt för mig som inte har fått barn än, hur mycket man är villig att göra för sitt barn. Kämpa på!

Clown, klimakteriet låter inte så värst skoj, men det kommer förhoppningsvis ha något gott med sig. Lycka till med behandlingen.

• Page

Ha det så kul på träffen i morgon alla göteborgare!

Jag är hemma i dag. Har drabbats av en trist förkylning så jag sitter hemma och snorar och lycker grymt synd om mig själv. Tanten har nu kommit i gång på allvar och jag har oooooont. Den snåla tanten tidigare i veckan var tydligen bara några förskvättar. Det ser ut som om det kommer att bli en tråkig helg.

Förresten Lapinette, Sweet har tydligen ett extremt gott minne, det var jag som hade fått en liten blödning vid ÄL.

• pudan

Tjoho!

Hinner inte in här så ofta nu för det är tonvis att göra på jobbet och hemma. När jag väl kikar in är det så mycket att läsa igen - superkul med en tråd som är så aktiv! Risk bara att jag missar nåt - inga BIM:are just nu eller nya plus som dykt upp? Håller tummarna :)

Allt bra med mig, gubben och Pluto (drygy 6 veckor nu) förutom magont men det får man ta - det är ju en trevlig orsak till det hela ju

August - hur är läget med dgi - några spännande symtpom som dykt upp :)

• sweetstreet

In en kortis här innan jag drar till jobbet.

Har bokat biljetter nu så jag kommer att komma till Sverige den 19 och åka tillbaka den 25.
    Så Lappis det blir lite tight att hitta ngn dag som passar eftersom du kommer vara i frankrike nästan hela min Sverigevistelse. Men kanske hinner vi ses ngt??

Vickan och page kasnke kan, men då verkar det ju ske på helgen och då är ju du i Frrrrrrankrrrikeeee.

Jaja, vi får väl se var när hur och OM det går att fixa till en date. Men skoj vore det iallafall!

• sweetstreet

Page,
    Krya på dig gumman!! inte kul med förkylning OCH tant!!!!!!!

• sweetstreet

Piggelin,

Hahahahahaaaa!!!!!! .-D
    Jag läste ditt inlägg HEEEEELT fel!!!!!!!!!!

Du hade ju skrivit om sekretess-reket, men eftersom du förkortade dettta ord i början av inlägget så läste jag det verkligen som sekret-reket. Alltå sekret. Som om du skulle kontrollera ditt sekret!!!
    Kanske inte så konstigt att man läser fel i denna tråden.... Och det var ju passande. Här brukar det ju diskuteras sekret hej vilt! Men när jag fortsatte läsa ditt inlägg insåg jag snart att jag misstagit mig....!

• viktualia

Sweetan!!!

jag planerar som sagt att hänga i sthlm helgen 21-23. vi i granntråden planerar tråddejt den helgen... vore ju VÄRSTA bonusen om DU dök upp samma helg! ujuj!

• Lapinette

Sweet - shit pommes frittes!!! Exakt de dagarna är jag superbusy. Här kommer vår NY-trådis och jag ska flyga luftballong, åka till svärmor och har sedan ett viktigt möte att förbereda på tisdagen. MEN om du inte har fullt upp Sweet så kanske vi kan ses på en lunch?

• Lapinette

Jag både bor och jobbar i stan så jag har möjlighet alla dagar utom fredagen och helgen då jag är i Frankrike (för lunch alltså).

• Telemarkgrrl

En träff med Sweetan och Vickan skulle jag också vilja vara med på. Vem av dom kan pladdra mest egentligen?

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!