• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Victory

Finns veckans ÄL/BIM-lista kvar? Jag tror att jag uppgav den 6/9 som ÄL-dag men så blev det ju inte. Vore i alla fall skoj att se var alla befinner sig. Själv vet jag inte riktigt var jag är, befinner mig i något slags ingenmansland. Antingen väntar jag på en sen ÄL eller på en väldigt tidig BIM (BOM). Hmm, klurigt...

• pirr!

"Piggelinig" -då är man nog mer kool men glad

Jag har värmt upp sötmagen inför imorgon med kaka till frukost, lunch och sedan en stooooor rabarberpaj till em-fikat.. Tror att min svullna mage främst beror på annat än den nya invånaren (som ju bara är knappt 5 cm stor och knappast väger de tre kilon jag lyckats gå upp trots illamående!)
    Ja, ja jag bekymrar mig inte över sånt nu när man bara vill att den lilla skall må bra och växa och bli stark (en och annan sockerkick kan väl inte skada !?)

• pirr!

Victory- frustrerande att cykeln spelar er spratt! Hoppas att ÄL dyker upp under helgen !!! Jag har dålig koll på BIMarna men vet att det är flera på gång nästa vecka!

• Victory

Pirr: Ja, en liten chans finns ju fortfarande att Äl kommer till helgen. Och det skulle passa ypperligt då maken är ledig! Men ärligt talat tror jag att den chansen är väldigt liten, om jag ska tolka kroppens signaler rätt.

• sweetstreet

Lappis! Självklart kan vi försöka få till en lunch!!!! Man vill ju inte missa chansen att träffa sin lilla FAvvo-kanin!!!!

Alla andra som vill träffas. Vickan, Page, Telis, Syrran... Är det helgen som gäller för detta?? Fredagkväll? Lördag? Söndag? Undrar bara eftersom jag itne kan LOVA att jag kan dyka upp under helgen. Ska ju även träffa andra vänner o familj... Men som sagt en fika tror jag skulle fungera bra!!
    Jaja vi får väl diskutera detta tills vi hittat en lösning som passar de flesta.

Can't wait to meet you galningar!!!

• sweetstreet

Clown

Ville förresten också säga GRATTIS till IVF-starten!!!!! Härligt!

Nu är ni på G!

Håller tummarna för att det ska lyckas på första försöket. Som det gjorde för Koko!

• pirr!

Åååh, jag vill också träffa er stockholmare och dej, Sweet. Ska till sthlm helgen efter, men då är det rätt körigt med massa familjegrejer!

• pirr!

Clown är tillbaka!! Men, vad spännande att ni är igång med IVF! All lycka till önskar jag er!!!!!

• sweetstreet

Och alla ni som ska på semester! Ha det superskönt!!!!

Själv längtar jag efter lite kyla...
    Här är det sååååå varmt fortfarande och det är så himla jobbigt att sova med AC:n på om nätterna. Jag vet att jag tjatar om detta men det är verkligen ett problem. SAmt att det är nästan olidligt i tunnelbanan när man väntar på tågen. Basu! Puh!!!!
    Idag samt helgen ska det dessutom bli sådär jädrans fuktigt igen! Grrrr!
    Nästan "tur" att man ska jobba hela helgen...
    Inne på jobbet är det iallafall luftkonditionering.

• sweetstreet

Victory!!!

Heja ägget!!!! Jag hoppas att det är på gång att kläckas lagom till helgen!!!!!!!!

Annars får ni se denna månad som en "vilo-omgång" nu när ni är igång med era tester. Har du ngn aning om när ni kan förväntas få svar på de första??

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!