Clownis, välkommen tillbaka! Visst var du ute & reste i några veckor - vart är det du har varit?
Angående latest news så har Pudan & August plussat, och Snartis fått en pojke & Muggles en flicka! Muggles berättelse finns på s 464 eller runt där, har jag för mig.
Då får du rapportera alla symptom etc för Lappis & Frejis nu, eftersom du ligger lite före dem!
Vänner - hoppas att det bara är en lindrig släng av mjölkstockning, har hört att det kan vara grymt plågsamt. Låter annars som om du har en himla mysig tillvaro med prinsen! Ser fram emot att ses imorgon!
Lappis, japp, om några år kanske det blir hus - men som sagt absolut INTE ett renoveringsobjekt. Är uppvuxen i villa med bara några km till havet, så sommarstuga var aldrig riktigt aktuellt när jag var liten. Däremot har jag nu som vuxen flera ggr funderat över konceptet bo i lgh & ha ett sommarställe. Både hus & stuga skulle vara lite väl mkt "overkill". Samtidigt är jag lite kluven till sommarställe, eftersom man då "måste" åka dit när man är ledig & jag vill ju se så mkt annat i världen (& lägga pengar på de resorna istället för tex nytt tak till stugan...)
Woooaaaah, nu fick jag precis vibbar till mitt ex "Stugmannen" & då hamnade genast konceptet stuga ÄNNU längre ner på min prio-lista
Telis - fnissade gott åt ditt sekret-rek
Det jag & några till gjorde igår på "sekretess-reket" var att åka iväg till ett ställe för att kolla om vi kan spela in vår nästa utbildningsfilm där, utan risk för att avslöja produkten som ska finnas med i filmen, eftersom den är totalhemlig ett bra tag till. Jag var mest med & lyssnade & lärde, eftersom "filmvärlden" är helt ny för mig sen årsskiftet. Fascinerande att höra tex regissören & ljussättningskillen diskutera vart det är bäst ljus, från vilken vinkel ska man filma, hur ska upplägget vara osv. Lär mig massor!