• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • fru AM

Otäckt - det funkade även för min tio-årige son (och dessutom lite otäckt att jag minns när jag hade ägglossning för 11 år sedan ...) : - )

• Lapinette

Holy shit, kommer du ihåg din ÄL för 11 år sen!!! Snacka om bra minne. Själv lider jag av alzheimers light och minns knappt vilken dag det är.

• Lapinette

OM vi mot all förmodan skulle ha lyckats denna månad så blir det en pojke annars ser jag så fram emot en IVF-flicka!!!

• Liten med Mindre

Hehe...inte ens familjeliv kunde säkert säga vad det blir. Eventuellt en flicka, men min datumkombination ger även hög risk för en pojke. Så testet tycks funka lika bra som AMs cravingsteori än så länge.

• Liten med Mindre

Hmm...hög chans för en pojke låter bättre än "risk". Vill bara att det blir ett friskt barn just nu. Och att jag får fira jul som gravid och inte nyförlöst/på väg till förlossning.

Vaddå egoistiskt - jag?

• Liten med Mindre

Lunch! Längtar, och äntligen är det dags.

• Mrs  B

Mitt stämmer inte med denna bebis som jag väntar nu.

• fru AM

Vill bara påpeka att jag egentligen inte minns min ÄL för 11 år sedan. Men enligt UL så blev han gjord ett visst datum (man får ju ålder på fostret i veckor+dagar). Man vill ju inte framså som ngn nördig kalenderbitare ... : - )

• Lapinette

AM - jag som var såååå impad!!!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!