• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Nu ska jag dra.

Men det verkar inte fvara så mkt aktivitet inne i tråden ikväll ändå.

Ska på möte med en kille som jobbar i ett labb vi samarbetar med. Vi ska träffas på Starbucks!
    Hehe! han ska överlämna lite DNA till mig i ett rör. Undrar ifall folk börjar tycka att det ser skumt ut när vi överlämnar "varor" till varandra där?!

• nennesjuttioåtta

mitt namn var visst upptaget. Av mig. Men jag kunde inte logga in som mig eftersom det inte fanns längre. Vad krångligt...

• Telemarkgrrl

Hej Nenne!!

Jodå, du ska allt kunna få tillbaka ditt gamla namn. Fast det är lite krångligt.

Hur mår du annars?!

• nennesjuttioåtta

Hej!!!
    Ah jag blev lite irriterad. Men annars är det bra! Har precis bakat en morotskaka till jobbet (fikavecka...) och imorgon ska jag sätta på min karl a la Frullan-style beroende på om han ska sova hemma hos sina päron eller om han an åka hit. Blir han kvar där så tar jag tåget för att bli befruktad. Fast jag har ingen koll på de där äggen, igår och idag har jag aladåbat fast det borde inte vara något nedsläpp förrän fredag-lördag. Men hey, jag har ju haft fel mest hela tiden förut så det är ju inget nytt..
    Själv då? Snart telemarkssäsong!!

• viktualia

Nenne!

Gör så här:
    Gå till BTs startsida och gå på punkt 2 Uppgradera ditt gamla konto. Där kan du byta tillbaka till ditt gamla nick och komma åt alla gamla favoriter.

kram på dig!
    /sömntutan som råkade glida förbi

• nennesjuttioåtta

åh tack viktualia! Fast jag tycker mitt nya nick ser coolare ut. Inte lika hotmail a la 1995 *fnissar*

• Page

Äntligen så ser jag några färgglada gubbar! Måste prova själv....
    :-O

• Page

Jaaa, det fungerar!

Har precis tittat klart på "Heroes" och jag känner mig smått lycklig just nu. Jag fullkomligt älskar alla filmer och serier som har övernaturliga inslag. Sedan Buffy la ned har mitt liv inte varit lika meningsfullt men nu är det kanske möjligt att fylla en liten del av hålet som Buffy efterlämnade. Jag är såååå djup!

• Page

Håhåhå, efterlyser du en analys Sweet?? Konstigt att du vågar be om det, du vet väl att jag inte kan låta bli. Eller så var du bara ironisk men jag är för dum för att förstå det.

Hur som helst, ge mig ett ögonblick så ska jag klura lite för att återkomma med en klok "sanning"...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!